05 אוגוסט 2020

יצירה ויצירתיות בחג האהבה

גם את התמונה הזו, קיבלתי בוואטסאפ

ואני ממשיכה להגביר את תדר האהבה♥ במרחב שלי.

היום טו' באב ואני מאחלת חג אהבה שמחה ♥

אשמח אם תשתפי אותי מה את עושה כדי להעלות את תדר האהבה.

אני מתחילה, טוב?

💜מה דעתך על המשפט הזה?

בפייסבוק התחלתי משחק 

וביקשתי שימשיכו את המשפט של מהטמה גאנדי: איפה שיש אהבה יש חיים״

תראי, איזו יצירתיות...

מקסים, לא?

💜רציתי להכין יצירה שתבטא אהבה ללא תנאי, אהבה פשוטה, נקיה, מאוזנת...

וככה אהבה ללא תנאי נראית בדמיוני ובליבי.

(זו כפולה ביומן האמנותי שלי בהשראת הצייר פיט מונדריאן)

החומרים:

בריסטול לבן, בריסטול שחור, צבעי גואש או אחרים, מספרים ודבק.

שלבי עבודה:

לגזור רצועות דקות שחורות;

להדביק אותן בצורה כזו שנוצרים מרובעים בגדלים שונים;

לצבוע  את המרובעים ב3 צבעי יסוד. להשאיר כמה מרובעים לבנים;

לגזור לבבות לבנים ושחורים ולהדביק.

ובעיקר, להנות מהיצירה שלך J

💜עץ האהבה, כדי שהאהבה תצמח ותפרח.

לצייר עץ עם המון לבבות.

אם תרצי לקבל את הדוגמה של עץ הלבבות שלי שהכנתי,

כתבי לי מייל ואשלח לך, באהבה גדולה.


💜ואיך אפשר בלי ברכה לחג האהבה?

איך להכין ברכה בצורת בובת לב

כל ההסברים בסרטון הדרכה


כאן תוכלי לקרוא את הפוסט הקודם שלי 

"להגביר את תדר האהבה לכבוד חג האהבה 2020"

ולראות את כל היצירות שהצעתי לעשות.

כמו כן, את מוזמנת לבקר אצלי בפייסבוק.

💜עכשיו, תורך להמשיך ולהגביר את תדר האהבה.

אשמח אם תשתפי אותי במה את עושה להגברת תדר האהבה?

תודה וחג האהבה שמחה.

מרסיה 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה