09 אוגוסט 2020

מבט יצירתי על התאריך 8.8...

 לכבוד התאריך ה- 8.8

הנה מבט נוסף על התרגיל השמונה השוכב או השמיניה העצלה...

והפעם, המבט היצירתי והכל בזכות אישה מקסימה,

שיצרה בעקבות הצפיה בסרטון ההדרכה שלי

"איך לשחרר מתח בקלות עם שרבוט הסמל האינסוף" .

תרגיל מצויין משיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית.

תודה לך שאפשרת לשתף מיצירותייך בבלוג שלי.

כל פעם מחדש אני מתרגשת כשאני מקבלת כאלה הפתעות ופרגונים.

גם אני אוהבת להמשיך ולשרבט אחרי שהמתח משתחרר בעזרת סמל האינסוף.

אני מוסיפה דודלים/שירבוטים וצבע. ונהנית מפרי יצירתי.

הנה כמה דוגמאות:

הנה תזכורת לתרגיל השמונה השוכב או השמיניה העצלה.

הוא מתאים לכל גיל...

ביצוע התרגיל עוזר לשחרר מתח בעיניים

ועוזר לקריאה משופרת בזכות חציית קו האמצע ועוד כמה דברים טובים...

אז, קחו עפרון ודף ניר וציירו שמונה שוכב/שמונה עצל כמה פעמים.

מתחילים מנקודה באמצע, ממשיכים שמאלה למעלה

יורדים למטה וחזרה לאמצע.

ממשיכים ימינה למעלה ויורדים למטה, חזרה לאמצע.

תחזרי על הציור מספר פעמים על אותם הקוים.

סיימתן? עכשיו שרבטו וצבעו להנאתכן. ממש כיף!

רוצה לאתגר את עצמך?

בזמן הציור, תעקבי אחר תנועת היד שלך המציירת את השמונה השוכב.

בא לך עוד אתגר?

נסי לצייר את השמונה השוכב ביד הלא-דומיננטית שלך.

ואם בא לך לאתגר את עצמך עוד יותר

אז, ציירי את השמונה השוכב בשתי ידיים במקביל... איך זה?

אם את רוצה להתנסות בפעילות עם השמונה השוכב או ללמוד עוד תרגילים

דברי איתי ==>   https://wa.me/972505919599

תודה,

מרסיה♥

אימון נוירוגרפי   ציורים נוירוגרפיים   יצירת לוח חזון    יצירה בהנאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה