13 אוגוסט 2020

כלים יצירתיים ליצירת שינוי חיובי ולצמיחה אישית

התועלות של כלים יצירתיים בתהליכי שינוי הן רבות.

נכיר כמה מהן בעזרת הכלים היצירתיים שאני משתמשת בהם.

כלים יצירתיים עוזרים לנו למתן את הקושי בתהליכי השינוי כי הם עוקפי שכל.

לאחרונה, כולנו חווינו שינוי גדול שנכפה עלינו בגלל הקורונה,

הסגר שחווינו ויתר השינויים שמתלווים אליה (הריחוק החברתי, המסכה, ההיגיינה וכד').

יחד עם זאת, אם נשים לב היטב, דווקא בתקופה המשונה הזו, היצירתיות של כולנו פרחה.

אנשים חיפשו מה לעשות כדי להעביר את הזמן 

ובמיוחד חיפשו דרכים לשחרר את הלחץ והפחדים שהרגשנו באותה התקופה.

ומה ראינו ברשתות החברתיות?

הרבה תמונות של בישולים, ציורים, עבודות יד, ארט ג'ורנל, שירה, כתיבה ועוד ועוד.

כן! אנשים חזרו לתחביבים ולאהבות הישנות שלהם.

אנשים חיפשו כלים יצירתיים כדי לשמור על השפיות בתקופה הכל כך משונה שטרם נגמרה...

היה לנו שפע של זמן והביטוי היצירתי עזר לנו "לא לחשוב יותר מדי מה יהיה".

ביטויים יצירתיים נותנים מנוחה למחשבות שלנו

וכשאנחנו עוסקים בפעילות יצירתית, אנחנו מתרכזים בכאן ועכשיו

והמיינד שלנו נח, התודעה נחה.

ואנחנו חשים את הגוף שליו ורגוע. וכך גם אנחנו...

באילו כלים יצירתיים אני נעזרתי?

אני באופן אישי נעזרתי בציורים, בשרבוטים ובארט-ג'ורנל/יומן אמנותי.

מספר לקוחות שלי ביקשו להתנסות באימון הנוירוגרפי,

על מנת לחוות כלי יצירתי שעוקף שכל וקיבלתי תגובות מאד מפרגנות.

דברי איתי אם גם את תרצי להתנסות באימון נוירוגרפי. 

ליצירת קשר ==> https://wa.me/972505919599


בתקופה הסגר, כשחשתי מתח וחוסר שקט וחיפשתי דרכים נוספות לעזרה עצמית ברשת,

נתקלתי בהמלצותיה של ויקטוריה נזרביץ', פסיכולוגית ומטפלת באמנות,

שחיברה בין מצב רגשי לפעילות יצירתית.

"אם את מרגישה מתח וחוסר שקט, ציירי הדפסים שונים", המליצה ויקטוריה

וזה מה שעשיתי וחשתי הקלה.

כל כך התלהבתי מהמלצותיה, שהכנתי באהבה חוברת במתנה עם 10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי.

הנה הקישור לקבלת החוברת במתנה. 

הרבה נשים כבר משתמשות בחוברת במתנה

 וכתבו לי שהפעילויות היצירתיות ממש עוזרות להן.

איזה כיף! אני מרגישה שאני ביעוד שלי 

וזה עושה אותי מאושרת. תודה


כאמור, כלים יצירתיים עוזרים לנו למתן את הקושי בתהליכי שינוי.

אני אשמח לקרוא באיזה כלי יצירתי את נעזרת בזמני שינוי.


הרבה בריאות ותודה.

מרסיה

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה