30 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: סוף הוא תמיד התחלה למשהו אחר...

 #13- אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: סוף הוא תמיד התחלה למשהו אחר...

זו היצירה שלי


מחר מסתיים לו חודש אוקטובר 2020.

חודש בו שהיינו בסגר שני ואני רציתי לשמור על שפיות...

והצלחתי!

השיר הזה "הגיע" אלי

ובא לי ליישם את מילות השיר של עידית ברק

אמנם, זה לא ברירת המחדל אצלי

אך כדאי להפוך את זה להרגל, לא ככה?

מחשבה יוצרת מציאות

מחשבה שהיתה לי, יצרה מציאות מופלאה במהלך הסגר השני.

יצרתי את האתגר היצירה שלי.

האתגר יצא לדרך בתחילת אוקטובר עם היצירה "מסיכה"

ומסתיים היום עם היצירה "סוף הוא תמיד התחלה למשהו חדש".

*

וההמשך?

אינני יודעת אם טוב יותר? או רע יותר? לא יודעת מה יותר.

אבל אני יודעת שזה משהו אחר.

ויש כבר משהו אחר...

"משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו..."

מוזמנת להצטרף אלי...

אני שמחה לעדכן אותך שהסדנאות שלי "לצייר צמיחה" חוזרות

והן מתקיימות במקביל לאימונים הנוירוגרפיים בהנחייתי.

רישמי ביומן את התאריכים של הסדנאות בחודש נובמבר 2020:

9.11.2020- יום ב' – לצייר עץ נוירוגרפי

24.11.2020- יום ג'- לצייר גשם שמאני

30.11.2020- יום ב' – לצייר נוירו-לוטוס

בקרוב, אשלח לך מייל עם פרטים נוספים

הסדנאות הן אינטימיות עד 4 משתתפות.

אם יש לך שאלות, אני לרשותך

https://wa.me/972505919599

כן! אני אמשיך ליצור ביומן הויזואלי שלי

ואשתף אותך בנושאים להשראה.

אשמח אם תשתפי אותי ביצירות שלך.

בינתיים, אאחל לך ולמשפחתך סוף שבוע נעים.

תודה על זמנך.
מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים.
0505919599

*לכל הפוסטים לאתגר היצירה של מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה