27 אוקטובר 2020

אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: הודיה לאחר אימון נוירוגרפי

 #12- אתגר היצירה של מרסיה – הנושא: הודיה לאחר אימון נוירוגרפי

זו היצירה שלי

הודיה לאחר אימון נוירוגרפי

אתגר היצירה של מרסיה יצא לדרך בתחילת אוקטובר 2020

על מנת לשמור על השפיות שלי במהלך הסגר השני שנכפה עלינו.

אתמול, אחריהנחיה של אימון נוירוגרפי מרגש, 

אני רוצה להודות על השפע, שמאפשר לי להגשים חלומות ואת היעוד שלי.

אני אוהבת לאמן את "שריר ההודיה".

הוקרת תודה גורמת לי לחוות אושר. ואני מזמנת לי עוד מזה...

שיטת הנוירוגרפיקה עושה לי קסמים ואני בהודיה.

תודה, זה נעשה, זה נעשה, זה נעשה.

עכשיו תורך.

האם כבר אימנת את "שריר ההודיה" שלך היום?

האם הנושא מהדהד בך?

אשמח לראות את היצירה שלך.

 

תודה על זמנך,
מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים.
0505919599

*לכל הפוסטים לאתגר היצירה של מרסיה

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה