22 ינואר 2021

גשם... וידוי אישי... יצירה ותובנות

 יש לי וידוי אישי.

אני לא אוהבת גשם. זהו כתבתי את זה!

לא אוהבת את האפרוריות שהגשם מביא איתו...

לא אוהבת את הקור ובכלל לא אוהבת את החורף

כן, כזו אני. מייד אין ארץ טרופית יפה...


"משמעות החיים זה לא לחכות שהסערה תחלוף, אלא ללמוד לרקוד בגשם". ויויאן גרין.

כשראיתי את המשפט הזה, קרה לי משהו...

המשפט נגע בילדה הפנימית שבי

והיא התחילה לרקוד בגשם...

שמחתי על ההסתכלות האחרת על גשם...

וזו היצירה שלי ביומן הויזואלי, לכבוד השבוע הגשום שהיה.

אולי זו יצירה ילדית

אך היא מזכירה לי שאין טעם לחכות שהסערה תחלוף.

בהחלט אפשרי לרקוד בגשם.

כנראה שהמשפט הדהד בי עמוק מאד,

ועכשיו אני מבינה למה הכנתי מרק עוף ברזילאי (Canja) שכל כך אהבתי בילדותי.

מרגיש לי כמו ריפוי...

דברים נפלאים קורים בעקבות יצירה. כל יצירה!

אני בהודיה.

 

מעניין שחיפשתי אצלי צילומים של גשם

ולא ממש מצאתי ...🤷‍♀️

ואני אוהבת לצלם!

בסוף מצאתי צילום אחד מלפני כמה שנים.

בחרתי לשתף אותך בתהליך אישי שחוויתי

כי אני מאמינה שזה עשוי להדהד כמו אדוות עדינות בים.

 

אם המשפט "משמעות החיים זה לא לחכות שהסערה תחלוף, אלא ללמוד לרקוד בגשם"

מהדהד בך או שיצרת בעקבותיו

ותרצי לשתף בתגובות, אני מודה לך מראש. תודה!


בריאות וסוף שבוע נעים

מרסיה בריר 💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
***************************************************

*שילחי לי וואטסאפ  לקבלת נושאים להשראה ליצירות שלך.

זו קבוצה שקטה.

*אם טרם קיבלת את החוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי",
כנסי לקישור כאן
 ותקבלי את החוברת למייל שלך. תהני
!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה