01 פברואר 2021

"אני לא מספיק טובה..." האמונה שחזרה לביקור...

 לפני שבוע חגגנו את טו' בשבט

ואני הצמחתי את עץ החיים שלי, בהשראת עץ החיים של גוסטב קלימט.

עץ החיים של קלימט מזכיר לי ציורים נוירוגרפים בשילוב דודלים/שרבוטים, שאני כל כך אוהבת.

זהו עץ החיים של גוסטב קלימט, 1909

הפער בין הדמיון לביצוע

ראיתי בדמיוני, את הציור שאני רוצה לצייר.

הכנתי את הרקע של הציור והתחלתי להצמיח את עץ החיים שלי.

ככל שהתקדמתי בציור, מה שראיתי, זה לא מה שדמיינתי!

התבאסתי... ואז...

"את לא מספיק טובה..."  שמעתי את הקול המוכר בוקע מתוכי...

דפוס ישן החליט לקפוץ לו החוצה...

הי, אני מכירה אותך...

הוא מופיע מדי פעם למרות כל העבודה שאני עושה עם עצמי.

כן, הוא עדיין קיים בי ומדי פעם הוא בא לביקור.

אבל הפעם, היה זה ביקור קצר (תודה לאל😉)

זיהיתי אותו, הודיתי לו ושחררתי אותו לדרכו...

למרות האכזבה שהיתה לי מהציור, 

המשכתי ביצירה של עץ החיים שלי.

כן! אני שלמה ואוהבת אותה.

נכון! זו אני וזהו המסע שלי.

בחרתי לשתף את היצירה שלי כדי להזכיר לעצמי את התהליך שעברתי

ואולי יוצרות נוספות מרגישות כמוני במהלך היצירה.

"האמנות היא קו סביב המחשבות שלך".

משפטו העוצמתי של קלימט, שמבטא את התהליך שחוויתי כשציירתי את עץ החיים שלי.

אמונה מגבילה ודפוס ישן

אז, בכל פעם, שדפוס או אמונה מגבילה קופצים להם החוצה,

ואני מזהה אותם, אני מדברת איתם, מודה להם ומשחררת אותם לדרכם.

עד הפעם הבאה...

ואצלך? איך את מתמודדת עם דפוס ישן שקוץ לו החוצה?

(אמונה מגבילה היא כל אמונה שמונעת מאתנו להתקדם.

דפוס ישן היא צורת התנהגות שחוזרת על עצמה.)


הנה עוד משהו שאולי אתן לא יודעות עלי... אני אוהבת עצים ומחבקת אותם.

וגם לימדתי את הנכדים שלי לחבק אותם.

יש לנו עץ נדיב קרוב לביתי שאנחנו תמיד הולכים לשם לחבק אותו ולהתעניין לשלומו.


הסדנאות שלי בזום

התחלתי להנחות בזום איך לצייר ולהצמיח עצים נוירוגרפיים. 

אם את רוצה לצייר צמיחה ולהצמיח עץ נוירוגרפי אישי שלך,

את מוזמנת ליצור קשר בוואטסאפ ונקבע.


תודה והמשך שבוע נעים עם שפע צמיחה ויצירתיות

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599

***************************************************

סדנאות של מרסיה בריר בזום

*שילחי לי וואטסאפ  לקבלת נושאים להשראה ליצירות שלך.

זו קבוצה שקטה.

*אם טרם קיבלת את החוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי",
כנסי לקישור כאן
 ותקבלי את החוברת למייל שלך. תהני
!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה