05 פברואר 2021

פברולאז' - פברו מה?

 הסתבר שחודש פברואר הוא חודש של חגיגת קולאז' בינלאומי – פברולאז'.

קולאז' הוא מדיה אמנותית שבה מצרפים בהדבקה על אותו משטח פיסות עיתוןנייר או אריג.

 וכשיש חגיגת יצירה, אני מצטרפת. רוצה גם?

זו היצירה המשותפת שלי ושל הנכדים שלי.

נושא הפברולאז' ביום רביעי, יום הסבתוש שלי, היה המשולש.

יחד עם נכדתי אביגיל בת ה9.5 ונכדי מתני בן ה4.5 יצרנו את קולאז' המשולשים המשותף שלנו.

"למשולש שלושה צדדים. כל צד מסמן משהו שאנחנו מרגישים או אוהבים".

אביגיל, נכדתי המתוקה תרמה את המשפט המרגש לקולאז' המשולשים המשותף שלנו.

ואיך עשינו את זה?

הדפסתי את דף המשולשים הזה. בעצם הדפסתי שניים, דף לכל אחת ואחד.

סידרנו את השולחן, הבאנו טושים, עפרונות צבעוניים, מספריים, דבק

וחגיגת הקולאז' החלה...

צבענו את המשולשים, גזרנו אותם והדבקנו אותם ליצירת קולאז' המשולשים המשותף שלנו.

הקולאז' שלנו זכה להופיע בסטאטוס של נכדתי כ"שעת איכות עם סבתוש".

ואין מאושרת ממני...

ממליצה בחום לפעילות כזו עם הילדים ו/או עם הנכדים.

זהו הפרסום לפברולאז' - חגיגת הקולאז' בחודש פברואר.


והיום, 5.2 – נושא הפברולאז' הוא חלון!

בואי תצטרפי לחגיגת הפבואלאז' בקבוצת הוואטסאפ השקטה "השראה ליצירה" שלי.

הקבוצה שקטה והיא נפתחת לשיתופים בימי שישי. מוזמנת להתנסות!

אני גם מזמינה אותך להכיר את מגוון הכלים היצירתיים של המפגשים האישיים שלי בזום.

למה אישיים?

כי אני מאמינה שתהליך אישי נותן את המענה המתאים עבורך.

ואלה הכלים היצירתים לשינוי חיובי ולצמיחה אישית, שאני מציעה לך:

*אימון נוירוגרפי - לבירור נושא שמעסיק אותך;

*עץ נוירוגרפי - להצמיח נושא עד לקטיף הפירות;

*גשם שמאני - לזרוע זרעים חדשים ולטפח אותם;

*נוירו-לוטוס - לפיתוח נושא או פרוייקט חדש;

*לוח חזון - קולאז' של תהליך עם כל החלומות שלך;

*מגלגל החיים למנדלה - מכלי אימוני ליצירה;

*שרבוט עם שתי ידיים בשיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית

איזה כלי יצירתי, היית רוצה לדעת עליו יותר?

אם עוררתי בך סקרנות, את מוזמנת לכתוב לי.

תודה ואני מאחלת לך בריאות וסוף שבוע נעים ויצירתי.

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599

***************************************************

סדנאות של מרסיה בריר בזום

*שילחי לי וואטסאפ  לקבלת נושאים להשראה ליצירות שלך.

זו קבוצה שקטה.

*אם טרם קיבלת את החוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי",
כנסי לקישור כאן
 ותקבלי את החוברת למייל שלך. תהני
!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה