22 אפריל 2021

22.4 – יום כדור הארץ...איך נשמור עליו

 היום 22.4 מציינים ברחבי העולם את יום כדור הארץ.

משנת 1970 מצוינים את יום כדור הארץ בארה"ב 

במטרה לעורר מודעות ואכפתיות לסביבה ולכדור שלנו.

ב2009, הוכרז באו"ם, שיום כדור הארץ הבינלאומי יחול ב22.4.

אני מזמינה אותך להעלות רעיונות איך כל אחת ואחד מאתנו

נוכל לתרום להעלאת מודעות מתחשבת בסביבה למען ההווה ולמען הדורות הבאים.

אני מפרידה פסולת בבית וזורקת בפחים המתאימים.

אני משתמשת בשקיות רב פעמיות בקניות שלי.

אני משתדלת לקנות אך ורק מה שאני צריכה.

אני ממחזרת חומרים ביצירות שלי.

וזו היצירה שלי. העלים עשויים ממיחזור של דיסק CD. נחמד, לא?

יש השתקפות ואפילו אפשר לראות אותי מצלמת את היצירה...

כאן תמצאו רעיונות להכנת יצירות מדיסקים ישנים

ביחד עם הנכדים שלי, הכנו חוט אחד ארוך משקית פלסטיק מהסופר. זו לא פרסומת... ;)

נעזרתי בסרטון ההדרכה הזה

ויק מוניז, אמן ברזילאי מפורסם עושה אמנות מזבל.

ב2014, זכינו בתערוכה מעבודותיו במוזיאון תל אביב

קישור לכתבה על האמן ויק מוניז ועבודותיו

מוזיאון תל אביב לאמנות

אתר אאוריקה 

סרט דוקומנטרי על הפרוייקט שלו "אמנות מזבל". תרגום לאנגלית.


🌹עכשיו, תורך.

מהי תרומתך למען שמירה על הכדור שלנו?

תודה על התגובה.

💜מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

*סדנאות בזום עם מרסיה בריר
https://wa.me/972505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה