27 מאי 2021

איך לרפא מועקה - הביטוי הויזואלי

 זהירות, זהו פוסט מרפא...

אנחנו חיות בתקופה מאד אינטנסיבית

והאירועים שקורים משאירים בנו חותם.

מאז הפסקת האש והנסיון שוב לחזור לשגרה החדשה שלנו,

אני חשה מועקה...

הגוף צובר כל כך הרבה מתח ולחץ
והראש... אוי, הראש... הראש מלא בדאגות!

בשיחה עם חברות, אני מבינה שאני לא לבד.

אז, אני משתפת כאן בחלק מתהליך אימון נוירוגרפי של שחרור מועקה. 

מה היא מועקה?

זו תחושה גופנית, שנובעת מחרדה, מתח, דאגות, לחץ וכד',

הנותנת לנו תחושה של חוסר נוחות. זו הגדרה שלי ולא הגדרה מדעית.

בואי תתנסי בארבעת השלבים של תהליך אימון נוירוגרפי לשחרור מועקה.
כל מה שאת צריכה הוא טוש שחור, דף ועפרונות/טושים/מרקרים צבעוניים.

שנתחיל?
תנשמי עמוק
ושרבטי את כל המועקה שאת חשה, על הדף... (כשניה)

בציור 1 -  זהו הביטוי הויזואלי של המועקה כרגע.

זהו גם השלב בו המועקה משתחררת מהסיסטם שלנו.

בציור 2 -  הוא שלב מדיטטיבי של עיגולי פינות.

מעגלים את כל הפינות של מפגשי הקוים. (כמו בציור 2).

בציור 3 – ממשיכים את הקוים של השרבוט עד לקצות הדף.

אפשר להוסיף קוים. זהו השלב שבו לא ניתן כבר להבחין בשרבוט הראשוני, במועקה...

בציור 4 -  נוסיף צבעים כדי להוסיף את הטאצ' האסטטי.
וזה השלב באימון הנוירוגרפי, בו מרגישות הקלה.

הציור צריך למצוא חן בעינייך...

אין צורך בנסיון קודם באמנות. רק לב פתוח וסקרנות.

זהו חלק מתהליך של אימון נוירוגרפי שלם 

אך, הוא בהחלט מאפשר לנו להרגיש הקלה במועקה.

עכשיו תורך להתנסות.

אשמח לשמוע איך הלך לך בהתנסות ואיך את מורגישה.

אם תהיינה לך שאלות - אני כאן!

תודה ואיחולים לימים שקטים ורגועים.

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה