24 יוני 2021

יָפָה שְׁקִיעַת הַשֶּׁמֶשׁ לְלֵב עָצוּב, הנסיך הקטן ואני

 נכון ששבוע הספר הסתיים..

אבל רציתי להעלות פוסט עם הנסיך הקטן המרגש, ספר של אנטואן דה סנט-אכזופרי

שמלווה אותי מאז ימי הילדות...

יש לי עדיין ספר ישן ישן בפורטוגזית, נדמה לי שהוא היה שייך ל אחותי הבכורה סוניה...

כילדה, אהבתי מאד את הציור הראשון שלו...

זוכרות את הציור?

המבוגרים חשבו שזה כובע...

אבל בעצם זה ציור של נחש שבלע פיל...

הזדהיתי כל כך איתו... כשלא מבינים את הציור שלו... וגם כשלא מבינים אותו...

תמיד הנסיך הקטן היה לצידי...

השנים חלפו... ובשנה מאד מאתגרת בחיי, נזכרתי בעצתו של הנסיך הקטן

לראות שקיעות שמש רבות במיוחד כשהלב עצוב...

בשנה זו, ראיתי כל כך הרבה שקיעות שמש!

בזכותו של הנסיך הקטן וכוכבו הזעיר,

זיכתי לתובנה מרגשת שתמכה בהרבה שינויים שחוויתי בחיי ועדיין תומכת.

אספר על התובנה הזו באחד הפוסטים העתידיים.

ובאותה השנה המאתגרת, "יָפָה שְׁקִיעַת הַשֶּׁמֶשׁ לְלֵב עָצוּב" היתה לסדנה לשחרור מתח בשיטת תרגילי מוח, שיטה בה אני מוסמכת.

אותו פרק שש הקצר והעוצמתי, קיבל ביטוי מרגש (בעיניי)

ביומן הויזואלי הראשון שיצרתי ביומן המורה שנת 2013


.התרגשתי לדפדף ביומן הויזואלי הישן ולגלות עוד יצירות שלי עם הנסיך הקטן...

להיזכר בתקופה ולהודות על כל מה שיש בחיי.

אני בטוחה שתבואנה עוד יצירות בעקבות הנסיך הקטן החביב עלי כל כך.

ולך? האם יש לך ספר שהשפיע עליך במיוחד?

והאם יצרת בעקבותיו?

אשמח שתשתפי כאן או בפרטי. תודה!

בעקבות פוסט באותו הנושא, שכתבתי בפייסבוק, 
קיבלתי תגובה מאחת החברות שלי, 
שמרחיבה את הנושא של שקיעת שמש יפה ללב עצוב:

 "מרסיה יקרה שלי, בלי/עם קשר – להביט על שקיעות -  מחזק את צ'אקרת הבסיס, הצ'אקרה הראשונה. צ'אקרה זו בעיתות משבר -  נסגרת. אובדן אנרגיה – מתבטא בחוסר. 

צפייה בשקיעות = מטעינה וממלאה את הצ'אקרה הזו באנרגיה ולכן מחזקת את האדם מול המשבר." 

אז, בבקשה, הנה שקיעת שמש ללב עצוב...

תודה 🙌 וסוף שבוע רגוע.

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599
 https://wa.me/972505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 

נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה