17 יוני 2021

אני עפה על עצמי... בואי גם

ואני מזמינה אותך לעוף איתי... בואי!

איזה פרגון מחמם את הלב קיבלתי מנחמה.

נחמה פרגנה לעצמה מפגש התנסות באימון נוירוגרופי בהנחייתי באופן ספונטני

ואני זכיתי להכיר אישה מדהימה וגם קיבלתי פרגון כזה מחמם לב.

אז, החלטתי שמגיע לי לעוף על עצמי...

וכיוון שאני מעדיפה  לעוף בצוותא, אני מזמינה אותך להצטרף אלי.

את באה? 😀

עכשיו, ברצינות...

הלב שלי מתרחב כל פעם שאני מקבלת משוב כזה חם ומפרגן.

אני רוצה להודות לנחמה על המילים החמות,

ולהדגיש כמה חשוב לפרגן לעצמנו.

לקחת לעצמנו זמן איכות ולעשות משהו לנשמה.

אז, אם את רוצה לפרגן לעצמך זמן איכות ויצירתי,

להתנסות בתהליך נוירוגרפי יחודי

ולבטא נושא שמעסיק אותך בצורה גרפית,

דברי איתי, הדפים והטושים כבר מחכים לך.

וגם אני מחכה לך בהתרגשות.

אענה לך בשמחה על כל שאלה.

תודה וסוף שבוע רגוע.

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים
0505919599
 https://wa.me/972505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה