24 יולי 2021

ביטוי גרפי לאהבה שהרגשתי...

 היום טו' באב, חג האהבה.

ישנם מגוון רחב של סוגים של אהבה, נכון?

את הנוירו-עץ האהבה, שבתמונה,

ציירתי אותו כאות תודה על כל האהבה שקיבלתי,

בעקבות הנחיה של סדנה פרונטלית "לצייר צמיחה" לצוות בארגון מרגש.

הרגשתי שמחה לחזור ולהנחות סדנאות פרונטליות בארגונים,

הרגשתי מוערכת שנתנו בי אימון והזמינו אותי למפגש

והתרגשתי לחלוק איתם כלים יצירתיים לצמיחה, לשינוי ולהגשמה.

הביטוי הגרפי זרם מתוכי החוצה אל הדף בקלות

וציירתי את הנוירו-עץ אהבה שהרגשתי...


יש פעמים, שקל לי יותר לבטא את עצמי בביטוי גרפי וויזואלי 

מאשר ביטוי ורבלי, במילים.

גם אצלך קורה שאת מתקשה לבטא במילים את  הרגשות שלך?


ואנחנו לא היחידות...

"מצאתי שאני יכולה לומר דברים בצבע ובצורות שלא יכולתי לומר בשום דרך אחרת –

דברים שלא היו לי מילים עבורם."  ג'ורג'יה אוקיף

 

אם את רוצה להתנסות לבטא את הרגשות שלך עם כלים יצירתיים,

אני מזמינה אותך להכיר את "לצייר צמיחה – לצייר נוירו-עץ",

זהו שיעור מוקלט מתוך לייב שעשיתי בפייסבוק.

זו חוויה מרגשת ומרתקת.


בנוסף להנחיה לצייר את הנויר-עץ האישי שלך,

את מקבלת ממני 3 בונוסים ממש שווים 😍

*משוב בוואטסאפ לציור שלך. תוקף הבונוס – שבועיים מהרכישה.

**50₪ הנחה למפגש אימון נוירוגרפי בהנחייתי, בזום או פרונטלי.

לקביעת המפגש, נא ליצור קשר איתי בוואטסאפ או בטלפון 0505919599.

***חוברת מתנה – "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי"

הכוללת 10 הצעות לפעילויות יצירתיות שתורמות לתחושת רוגע.

שווה, נכון?

ההשקעה בך 57 ₪ בלבד!

בהעברה בביט/פייבוקס/בנקאית.

וכל מה שאת צריכה כדי להצמיח את העץ הנוירוגרפי שלך:

דפים, טוש שחור, מרקרים צבעוניים,

סקרנות ולב פתוח.

אין צורך בנסיון קודם.

יש לך שאלות? אני כאן!

ביחד נוכל להצמיח יער של נוירו-עץ האהבה.


תודה ואשמח לשמוע ממך.

מרסיה בריר💜

מנחה לצמיחה, לשינוי ולהגשמה עם כלים יצירתיים
0505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה