14 אוקטובר 2021

צמיחה היא תהליך ספירלי...

 צמיחה כתהליך ספירלי?

נראה לי שכן... 

לפחות בחוויה האישית שלי בעקבות קורס "ספירלות ההתפתחות", קורס נוסף בשיטת נוירוגרפיקה.


זה קרה כשקראתי את אחד המשובים שקיבלתי ממנחת הקורס.

הרגשתי מן כאב כזה ששוב נוגעים בנקודה רגישה אצלי.

קבלת משוב עבורי זה לקבל ביקורת שלילית. עקב נסיון העבר שלי.

הפעם, עצרתי ונשמתי עמוק. חזרתי וקראתי שוב ושוב את המשוב.

ו...פתאם הבנתי ש"אני כבר לא שם". אני ממש לא שם!

הבנתי שהמשוב שקיבלתי בא להעצים את התהליך שכבר חוויתי וכדאי לי להקשיב לו...

בתמונה, לצד התעודה החדשה שלי (תודה!)

רואים את התהליך שחוויתי לפני המשוב – הציור עם 4 ספירלות ללא צבע.

זה היה תהליך כל כך עצמתי עבורי, ש"לא הרגשתי צורך" 

להוסיף עוצמות נוספות בצורה של השלבים הנוירוגרפיים.

כשנרגעתי מטלטלת המשוב, הבנתי שאני מסוגלת להוסיף את העוצמות הנוספות.

וכך עשיתי! הציור הצבעוני של 4 הספירלות.

עשיתי דרך מאז שנטשתי את האמנות בעקבות ביקורות שליליות ממורות האמנות שלי.

אני צמחתי מאז...

הצמיחה האישית שלי היא אכן תהליך ספירלי.

יכולתי להתבונן בעצמי של "אז" 

ולומר לעצמי של "היום", שאני יכולה! 

כמה שמחתי לקבל את תעודת סיום הקורס "ספירלות ההתפתחות".

 אכן צמיחה היא תהליך ספירלי!

אני מזמינה אותך לחוות תהליך צמיחה ספירלי באימון נוירוגרפי. 

אפשר בזום או בפגישה פרונטלית.

אני כאן כדי ללוות אותך בצמיחתך.

 💜מרסיה בריר
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599

https://wa.me/972505919599




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה