21 אוקטובר 2021

הגיע הזמן להתעורר ולהגשים חלומות...

 האם מוכר לך התחושה שאת מספרת משהו 

ואת חושבת שכולם מבינים על מה את מדברת?

זה קרה לי השבוע, כשפרסמתי את הפוסט הבא בעמוד העסקי שלי בפייסבוק:

" אני מזמינה אותך להתעורר ולהגשים חלומות עם לוח החזון האישי שלך!🥰
אני נשאלת "איך יצירה של לוח חזון יעזור לך להגשים חלומות?"
זו שאלה מצויינת ויש לה מספר תשובות בהתאם לתועלות של יצירה של לוח חזון.
הפעם, אסביר שתי תועלות:
·        תת המודע שלנו מבין את השפה הויזואלית ולוח חזון הוא קולאז' של תמונות.
·        חשוב לתלות את לוח החזון במקום גלוי, כך שאנחנו ותת המודע שלנו (סעיף 1 לעיל) נתלהב מהעשיה לקראת הגשמת החלומות.
אז, מה דעתך להכין לוח חזון בהנחייתי?
תחווי תהליך מרתק לגילוי הרצונות שלך לדרך להגשמה.
אפשר בזום או במפגש פרונטלי.
תוכלי ליצור קולאז' פיזי או קולאז' דיגיטלי (שניהם בהנחייתי).
הכל בנוחות שלך.
כל זמן הוא זמן מדוייק להגשים חלומות, לא ככה?
בואי ואני אעזור לך להגשים אותם. תודה!

💜מרסיה בריר

לפי מספר התגובות שקיבלתי, הבנתי שכתבתי את הפוסט שלי מנקודת מוצא מוטעית...

הנחתי שלוח חזון הוא נושא מוכר וידוע.

בפוסט הזה, רציתי להדגיש את החשיבות של שני סעיפים בלבד (המופיעים בתוך הפוסט למעלה).

ולפי התגובות, הבנתי שישנן נשים שמכירות שמכירות את הנושא

ומכירות בחשיבותו בבריאת המציאות בחייהן.

ישנן נשים, שיודעות מהו לוח חזון אך טרם הספיקו להכין לעצמן

וישנן נשים שאינן מכירות את הנושא של יצירת לוח חזון אישי וזה בסדר גמור. 

מאד שמחתי שהן שאלו לקבלת הסבר.

עבורי, זו הזדמנות נוספת לספר על לוח חזון אישי ככלי יצירתי לבריאת מציאות, 

על התועלות שלו ולהביא דוגמאות מהסדנאות שלי.

כן! למדתי שיעור - לא להניח הנחות מראש... 

לא כולן יודעות על מה אני מדברת... וזה בסדר גמור!

יש לברר, לשאול ולהסביר. תמיד!

לפעמים זה מתפספס לנו כשאנחנו נמצאות בדרך...

אז, הנה הסבר קצר מהו לוח חזון אישי והתועלות שלו לבריאת מציאות.

לוח חזון הוא לוח השראה המציג רעיונות ויזואלים 

והוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר ליצירת מציאות בכל תחומי החיים (חוק המשיכה, דומה מושך דומה).

לוח חזון אישי הוא קולאז' של תמונות עם החלומות שלנו, עם הרצונות והרעיונות שלנו.

 חשוב להציג אותו במקום גלוי כדי שנראה אותו כל הזמן (תת המודע מבין את השפה הויזואלית), 

וכך נקבל מוטיבציה לפעול להגשמת הרצונות שלנו. הרי זה כל כך מוחשי... לא ככה?

אז, תודה לכן על השיעור וספירלת ההתפתחות שלי צמחה עוד קצת... (הפוסט הקודם).


יש לך שאלה על יצירה של לוח חזון אישי? אני כאן!

רוצה ליצור לוח חזון אישי משלך בהנחייתי בזום?

דברי איתי ואעזור לך להגשים את חלומותייך. תודה!

💜מרסיה בריר

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
https://wa.me/972505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה