28 אוקטובר 2021

בואי להתנסות בפעילות יצירתית להגברת האושר

 "כל ילד הוא אמן. הבעיה היא להישאר אמן כאשר הוא גדל." ~פאבלו פיקאסו.

אני אוהבת את הציטוט הזה. ואת?

הידעת שב25.10 ציינו את יום האמן הבינלאומי? עכשיו אנחנו יודעות...

ולמה דוקא בתאריך הזה? כי זהו יום הולדתו של פבלו פיקסו.

אז, מזל טוב פבלו, מזל טוב אמניות ואמנים ברחבי העולם💟

אמן/ית מתעד/ת, משקפ/ת, מבקר/ת, שובר/ת מוסכמות ועוד ועוד...

"אנו חוגגים את יום האמן הבינלאומי ב-25 באוקטובר. אמנות היא ביטוי אנושי יצירתי שמכילה בתוכה אינספור תחומים. היא מתארת את היופי של החיים או את המציאות המרה. האמנות מתעדת היסטוריה, מהפכות, מרידות, ולפעמים היא אמצעי להימלט מהם. בקיצור, אין היסטוריה או תרבות בלי אמנות. ביום הזה חוגגים את כל תחומי האמנות - ציור, פיסול, צילום, אדריכלות, מוזיקה ועוד. בציון יום האמן הבינלאומי, אנו מראים את הכבוד שלנו לתשוקה וליצירתיות של האמנים."


אני מצטרפת לחגיגות לכבוד יום האמן הבינלאומי ויחד עם המשפט של פיקסו, הוספתי ציור שלי בהשראתו.👆

מאז, היותי ילדה אהבתי ליצור ולצייר.

המחמאות שקיבלתי מהנכדה שלי, ריפאו את הילדה הפנימית שבי 

ושחררה את גב' ביקורת מתוכי ושאר הביקורות השליליות,

ששמעתי במהלך חיי ממורות לאמנות.

לחיי הפרגונים והשחרור!🙌

לאמנות, מגוון רחב של תחומים, שהתרחב עוד יותר בזכות הקורונה. 

האם יצרת בתחום מסויים? אולי את עדיין יוצרת? אשמח לקרוא ולראות את היצירות שלך. תודה!

"אבל יש לי שתי ידיים שמאליות..." אני שומעת די הרבה את הטענה הזו.

אבל, אני מאמינה שכל אדם הוא אמן, בדיוק כפי שציין פיקסו. 

עלינו לשחרר את גברת ביקורת ולהנות מהפעילות היצירתית.

את יודעת שמחקרים בדקו ומצאו, שהעיסוק בפעילות יצירתית תורמת לתחושת האושר בלי קשר לאיכות היצירה או לכשרון האישי. ומי לא רוצה להיות מאושר/ת??

העיסוק ביצירה מפחית מתח, מחזיר לאיזון ולמיקוד ובעיקר, מעלה את הבטחון העצמי ואת הגאווה מיצירה מעשה ידינו, לא ככה?

פעילות יצירתית היא לא מותרות אלא פעילות חיונית לשמירה על גוף ונפש בריאים.

אז, לפני שנקבע תור לרופא, ניקח כמה דפים, טושים, ועפרונות ונשרבט, נצייר או נעסוק בכל פעילות יצירתית אחרת, סיכמנו?

הנה הצעה לפעילות יצירתית קלה ומהנה:

תרגיל מדליק ומהנה ברמות ובעיקר, משחרר...מאד!!! 

יאללה! שנשחק בצבעים?

קחו דפים וכל מה שיש בבית (צבעים, טושים, פנדה, צבעי מים, גואש, גירים ועוד )

הקשיבו לסרטון, תתנסו, תשחקו בצבעים ותהנו!

לצייר צורות ולצבוע אותן, לתחום גבולות... לצבוע ובעיקר, להנות כמו ילדים.

* *

המשיכי לעסוק בפעילויות יצירתיות להגברת תחושת האושר בחייך. 

אני כאן, אם תרצי לדעת איך...

תודה,

💜מרסיה בריר

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
לרכישת השיעור המוקלט - "לצייר נוירו-עץ, לצייר את הצמיחה שלך<==


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה