04 נובמבר 2021

פחד מדחיה

פחד מדחיה... כל פעם שאני כותבת פוסט חדש בבלוג שלי ושולחת אליך את הקישור אליו, הפחד מדחיה מציף אותי. האם זה מוכר לך?

מקור - פיקסביי

הפעם, אני מרגישה את הפחד מדחיה מאד חזק 

כי אני משתפת אותך במשימה שקיבלתי באתגר כתיבה שהשתתפתי - עלי להציג את עצמי בפניך.  

אבקש שתרכיבי משקפיים ורודות לפני הקריאה ואשמח לכל הארה וחידוד. תודה מכל הלב.

 אז, נעים להכיר! שמי מרסיה בריר ואני מנחה נשים לשחרר מחשבות ולתת ביטוי גרפי לנושאים שמעסיקים אותן בלי שיפוטיות ובמרחב יצירתי בטוח.

אספר לך איך אני עושה את זה ואיך הכל התחיל אצלי...

מילדות אהבתי לצייר ולעסוק בעבודות יד אבל למען האמת לא הייתי "כשרון גדול".

אז, ההורים לא "השקיעו" בי...  לעומת זאת, המחברות שלי היו מאד מאד מושקעות... גם שלך?

רק אחרי הצבא, חזרתי לאהבת הילדות שלי והלכתי ללמוד הוראת אומנויות. אבל, יחד עם הלימודים חזרו גם הביקורות השליליות של המורות שלי, בעיקר בגלל הצבעוניות העזה בציורים שלי. שמעתי הרבה "את לא יודעת להתאים צבעים וגוונים" ועוד כאלה אמירות...

ניחשת נכון... לא לימדתי ציור ואמנות אלא עבודה עץ, מתכת ושרטוט טכני, מקצועות שהלכו ונעלמו מתכנית הלימודים בבתיה"ס. כמה חבל!

כשניתנה לי ההזדמנות של פרישה מוקדמת, לקחתי אותה בשתי ידיים.

מצד אחד, הרגשתי חופשיה אך גם עם המון חששות בלב "מה אני עושה עכשיו?"

התחלתי לברר עם עצמי מה בעצם אני רוצה מחיי...  ובעיקר, נחשפתי לשפע של קורסים להתפתחות אישית.

למדתי מה זה להיות נוכחת כאן ועכשיו ולשים לב לעצמי ולתחושות הגוף. ממש מדהים!

יכולתי להיות סבתא נוכחת כשאביגיל, נכדתי הבכורה נולדה.

"סבתא, את מציירת יפה מאד", המילים המתוקות האלה של נכדתי ריפאו אותי מזכרונות העבר... שתינו אוהבות לצייר, עושות עבודות יד מגוונות ואפילו פתחנו ערוץ יוטיוב "יצירה בהנאה" של נכדה וסבתא שאוהבות ליצור ביחד.

אביגיל לימדה אותי, שאם אני אוהבת לעשות משהו, אז, אני עושה, נהנית מהעשיה ומשאירה את גברת ביקורת בחוץ. ואני עושה, ואני יוצרת, מציירת, משרבטת, עושה קולאז'ים ביומנים ויזואלים ולוחות חזון ונהנית מכל רגע.

אני ממש חוגגת יצירתיות ללא גברת ביקורת.

מרגישה שאני פורשת כנפיים ומייצרת כל פעם חלום חדש ומגשימה אותם באמצעות פעילות יצירתית.

את הידע שצברתי והחגיגה היצירתיות הזו, אני רוצה להעביר אליך באהבה ובמרחב יצירתי בטוח.

זו חוויה יצירתית ועוצמתית לתת ביטוי גרפי לנושאים שמעסיקים אותנו בלי שיפוטיות.

אז, אני מזמינה אותך להתנסות בחוויה יצירתית ומרגשת זו, כשאת משאירה את גברת ביקורת בחוץ.

תודה שהגעת עד לכאן ותודה לתגובה.

ועכשיו תורך לפרוש כנפיים ולעוף על עצמך יחד איתי. רוצה?

מקור - פיקסביי

💜מרסיה בריר

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
לרכישת השיעור המוקלט - "לצייר נוירו-עץ, לצייר את הצמיחה שלך<==

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה