18 נובמבר 2021

נובמבר הוא חודש ההודיה ואני רוצה לומר לך תודה

 נובמבר הוא חודש ההודיה בזכות חג ההודיה Thanksgiving Day , המתקיים ביום חמישי הרביעי של חודש נובמבר. (ויקיפדיה) זהו חג אזרחי, בו האיכרים נהגו להכיר תודה על יבולי הסתיו.

מבחינתי, זהו חודש בו אני חוגגת יומולדת (תודה💜)

וזו הזדמנות נהדרת לחגוג את המשמעות הרחבה של הכרת תודה.

חודש הכרת התודה מעודד אותנו לאמץ את כוחה של הכרת הטוב ולהתמקד ב"יש" שבחיינו. 

זה יותר מאשר לומר "תודה", זו היכולת המדהימה להעביר אותנו מהתמקדות בשלילי להערכה מה שחיובי בחיינו. כמו שאני אוהבת לומר "להדגיש את הטוב".

כן! זה שינוי מאתגר. מאד!! ברירת המחדל שבנו הוא להתמקד בשלילי.

לקח לי המון זמן להבין, שיש בחיי גם טוב, גם בתקופות קשות, 

ועלי למצוא את אותם הרגעים, לחגוג אותם ולהודות עליהם.

מאז שהבנתי את העוצמה של הכרת התודה, אני מטפחת ומתרגלת הכרת תודה כל יום.

כן, הכרת תודה זו מיומנות. כדאי מאד לתרגל ולטפח אותה.

זה קל עבורי להודות לאנשים אחרים, להפגין הערכה ואדיבות (אולי זה קשור לשורשים והגינונים הברזילאיים שלי). הו פן אחד של הכרת התודה.

הפן שלא היה מוכר לי הוא "להכיר תודה על מה שיש לי".

אינני זוכרת מתי פגשתי לראשונה במושג הזה... 

חשבתי לעצמי מה פתאם אני "צריכה" להודות לעצמי על הדברים שכבר יש לי???

מוזר לי לכתוב עכשיו על מה שחוויתי אז...

באחת ההשתלמויות שעשיתי, קיבלתי משימה להכין רשימה של כל ה"יש" בחיי. 

הרגשתי התנגדות פנימית חזקה. 

מה?! לכתוב עכשיו תודה על זה שיש לי שתי ידיים, שתי רגליים וכאלה?!?!? כבר ציינתי את רמת ההתנגדות שעלתה בי... נכון! בפעם ההיא לא הכנתי את הרשימה... רק שנים אחר כך, הכנתי את אותה הרשימה של כל ה"יש" שבחיי והתחלתי להבין את כוחה... 

ה"יש" שיש לנו בחיינו לא מובן מאליו. 

בתקופות קשות ומאתגרות, זה הזמן לחזור לאותה הרשימה ולהכיר תודה על מה שיש בחיינו.

ומה איתך? מה דעתך על טיפוח של הכרת תודה?

כאמור, נובמבר הוא חודש ההודיה בו אני חוגגת יום הולדת שלי.

 אז, אני רוצה לומר לך תודה! 💟

תודה שאת קוראת את הפוסטים שלי, שאת מגיבה ומפרגנת. 

זה מאד משמח אותי וזה לא מובן מאליו. 

כאות הערכה, אני מזמינה אותך להתנסות באימון נוירוגרפי בזום בעלות של 150 ₪ בלבד. 

אורך המפגש כשעה וחצי. תוקף המתנה עד סוף שנת 2021.

רוצה להתנסות? תכתבי הודעה ואחזור אליך https://wa.me/972505919599 

תודה ואני מברכת אותך ביום מופלא!

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

0505919599

לרכישת השיעור המוקלט - "לצייר נוירו-עץ, לצייר את הצמיחה שלך<==

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה