03 נובמבר 2022

30 ימים – 30 יצירות. רוצה גם?

 בחודש אוקטובר האחרון, יצרתי אתגר יצירתי בקבוצת הוואטסאפ שאני מנהלת.

מטרת האתגר היצירתי היתה ליצור בכל יום, יצירה מהירה בכל מדיה בהתאם לנושא של אותו היום.

ככה נהגתי. הקדשתי מעט זמן ליצירה, כחצי שעה ומאד נהניתי.

ולפי המשובים שקיבלתי גם המשתתפות נהנו.

מה עוצר אותנו מלעסוק בפעילות יצירתית בכל יום ולהנות?

הרי, אנחנו יודעות שעיסוק בפעילות יצירתית משפרת את מצב ברוח שלנו בלי קשר לאיכות היצירה.

אני הבנתי שאם יש לי נושא מוגדר, אני יוצרת בקלות.

הבנתי גם את החשיבות של מרחב בטוח ומכבד. בלי החששות ש"מה יגידו"...

אלא עם שפע פרגונים והשראות. ואת זה הצלחתי ליצור בקבוצה שלי.

תודה לכל היוצרות בקבוצה על שיתוף הפעולה המרגש.

הבנתי גם שאין צורך לשאוף ליצור את המסטרפיס שלנו, כיף ליצור ולהנות מהפעילות היצירתית. זה הכל!

כיף להתנסות בחומרים ומדיה. כיף לשתף בקבוצה ולקבל פרגונים וגם השראה מיוצרות אחרות.

אני גאה בקהילה שנוצרה, קהילה של יוצרות מדהימות.

אני יצרתי ביומן הויזואלי שלי עם זאת ראינו מגוון של מדיה כמו צילומים, יצירות דיגיטליות, סרטונים, ציורים במגוון טכניקות, בקיצור, שפע של יצירות מרגשות. כל יוצרת והביטוי היצירתי שלה.

והנה קולאז' של היצירות שלי:




האתגר היצירתי אפשר לי לנסות ליצור במהירות במהלך כל חודש אוקטובר.

יצרתי יצירות בלי לחשוב הרבה ועם הרבה אינטואיציה.

נתתי לשכל שלי לנוח...

השארתי את השלמות מחוץ לחדר...

וגם את הביקורתיות והשיפוטיות השארתי בחוץ...

תאמינו לי שזה מאד מאד כיף! ממליצה בחום לנסות!


רגע! ומה עכשיו?

האם הצלחתי להטמיע את ההרגל ליצור בכל יום ?

לא ממש. היום כבר ה3 לחודש נובמבר וטרם פתחתי את היומן הויזואלי שלי כדי ליצור....

אבל, נראה לי שאתגר נוסף בדרך...

אולי צילום אחד ביום? זה גם יצירתי ואני מאד אוהבת לצלם בטלפון שלי.

צילום אחד ביום מאפשר לנו לטפח את תשומת הלב שלנו ולהיות נוכחות כאן ועכשיו!
נזכור איפה היינו ומה עשינו באותו יום. מרתק, לא? וגם יצירתי...

ואת? אוהבת ליצור ואין לך זמן?

בואי ותצטרפי אלי וליוצרות נוספות לאתגר צילום אחד ביום,

כתבי לי הודעה בוואטסאפ 👇

ואצרף אותך בשמחה לקבוצה "השראה ליצירה".

אלה הנושאים שהיו באתגר היצירתי חודש אוקטובר 22

בינתיים, מאחלת לך ימים טובים ובריאים.🙏

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

https://wa.me/972505919599





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה