10 נובמבר 2022

איך אני חוגגת את יום האוריגמי הבינלאומי

 11.11 - תאריך מדליק לציין את יום האוריגמי הבינלאומי! לא ככה?

כמה שאני אוהבת אוריגמי. זו אמנות יצירתית ומתאימה לכל הגילאים.

איך להכין לב מקיפולי נייר - אוריגמי

אני זוכרת את עצמי מקפלת מטוסים מנייר כדי להפריע בשיעורים,

או שהייתי מכינה כובעים מניירות עיתון

או סירות מקיפולי נייר רק כדי להפיג את השיעמום שבשיעורים. גם אצלך היה ככה?

וככה נחשפתי לאמנות היפנית של קיפולי נייר - האוריגמי.

אפשר להכין דברים מדהימים מקיפולי נייר. בלי גזירה או הדבקה, רק בעזרת לקפל וליצור מגוון של צורות, פשוטות ומורכבות.

עד היום מדי פעם אני נהנית ליצור דברים מאוריגמי. גם את?

ואיך אני חוגגת את יום האוריגמי הבינלאומי?

הכנתי סרטון הדרכה הפתעה לנכדים שלי, אביגיל ומתני

"איך להכין לב ❤️ מקיפולי ניר אוריגמי".

אביגיל התלהבה מאד ומקווה שגם את!



תתנסו, זה כיף להכין לבבות מאוריגמי וככה נפיץ עוד אהבה במרחב שלנו.

ואם הכנת יצירה מאוריגמי, שתפי אותי וכולנו נהנה מהיופי של אמנות האוריגמי.

אז לחיי ימים מדליקים כאלה שניצור ונהנה🙏

ומאחלת לכולנו סוף שבוע מיטיב ויצירתי🌹

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
https://wa.me/972505919599

==> לצפיה בערוץ היוטיוב "צירה בהנאה"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה