06 דצמבר 2022

בואי לשמוח איתי :)

 הי, שמי מרסיה בריר ואני מורה לנוירוגרפיקה בהתמחות 💝

ואני רוצה לשתף אותך בשמחה שלי.

ב1.12, קיבלתי את ההודעה הרשמית והמאד משמחת שאני  מורה לנוירוגרפיקה בהתמחות.

נוירוגרפיקה היא שיטת ציור יחודית שמשלבת כלים מעולם האמנות, האימון והפסיכולוגיה החיובית. 

על מנת לצייר נוירוגרפיקה, אין צורך בנסיון קודם באמנות או בכשרון אמנותי אלא רק סקרנות ולב פתוח. וזה הכי כיף, לא?
אז, השנה התחלתי קורס מורים לנוירוגרפיקה, קורס שנמשך 10 חודשים. 

את המסוכה הראשונה צלחתי ואני כבר יכולה להתחיל ללמד אותך את הקורס הבסיסי. איזה כיף!

"קורס משתמש נוירוגרפיקה" זהו השער לעולם הנוירוגרפיקה 

והקורס כולל לימוד של ארבעה תהליכים עוצמתיים לצמיחה אישית, לשחרור מתח רגשי, לשחרור אמונות ומחשבות מעכבות ועוד הרבה שחרורים שלא מקדמים אותנו לשום מקום.

תוכלי לגלות איך לבטא בצורה גרפית את הנושאים שמעסיקים אותך, לשחרר מה שצריך לשחרר, לצאת לדרך ולהגשים.

בנוסף לחוויה היצירתית, זו הזדמנות לאפשר לשכל לנוח ולשחרר רצונות כמוסים מתת המודע שלנו. זה מרתק!

בטח את שואלת "איך אני יודעת שזה עובד"...
הנה דוגמה ממני.
כשעלי לתכנן תכנית עבודה לעסק שלי, אני נכנסת למתח וחששות רבים עולים.
הפעם, רציתי לתכנן אחרתהתכנון הנוירוגרפי שלי מוצג בציור.


בספטמבר השנה, התנסיתי בעצמי וציירתי לי את התכנון הנוירוגרפי של שלושת החודשים הנותרים עד לסוף השנה. 

אני יכולה להעיד שהתהליך היצירתי משקיט את החששות שצצים להם

והרצונות העמוקים נכתבים על הציור. זהו תהליך ממש מרתק. 

היום, בתחילת דצמבר, אני יכולה לומר שדברים שציירתי בחודש נובמבר 

התגשמו או שהם מתחילים להתגשם.

למשל, ציינתי בנובמבר, הטבה בעסק שאני רוצה להעניק כי חגגתי יום הולדת.

ואכן הצעתי למכירה את הסדנאות המוקלטות שלי בעלות של 67 ₪ במקום 90 ₪. היתה היענות מרגשת ותודה לכל אלה שרכשו💓

כתבתי גם שאני רוצה להתחיל להנחות סדנאות פרונטליות ואכן היו לי סדנאות פרטיות מרגשות בבתים מארחים וכבר כמה סדנאות תתקיימנה בבתים מארחים בחודש דצמבר. תודה רבה למשתתפות בהן💓

והנה חודש דצמבר הגיע, שם כתבתי את המילים "קורס משתמש" (תסתכלו בציור ☝) 

ומה קרה? 

ביום הראשון של חודש דצמבר, קיבלתי את האישור הרשמי,

שאני יכולה ללמד את הקורס הבסיסי "קורס משתמש נוירוגרפיקה". אוהבת להגשים בקלות. תודה.🙏

כרגע אני מורה לנוירוגרפיקה בהתמחות עד לסיום תכנית ההכשרה "מורה נוירוגרפיקה" מטעם בית הספר לנוירוגרפיקה בישראל בחודש יוני 2023. החזיקו לי אצבעות, תודה.🙌

את בטח כבר רוצה לדעת מתי יתקיים קורס משתמש נוירוגרפיקה בהנחייתי, נכון?

ובכן, הוא יצא לדרך בפברואר 2023. כל הפרטים ממש בקרוב. 

ואם את רוצה לקבל פרטים באופן אישי, תכתבי ואשלח לך בשמחה.

ואם את רוצה לארח את אחת הסדנאות שלי אצלך בבית, דברי איתי ונבדוק. תודה!

תודה ומאחלת לנו ימים מלאי הגשמות.🙏

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה