19 דצמבר 2022

חג שמח ומואר!

המסע היצירתי של חגי האור 22 יוצא לדרך.

הנושא הראשון הוא ניסים.

ניסים אכן קורים!
הנה מעט מהניסים שקרו לי...

השנה, השתתפתי בתערוכה מרגשת שארגנה מירב שקד המקסימה;

נשים מקסימות השתתפו בסדנאות הנוירו-ארט שלי במהלך כל השנה;

בתים מארחים התחילו לארח את הסדנאות הנוירו-ארט שלי;

קיבלתי הסמכה ואני מורה לנוירוגרפיקה בהתמחות

ואני יכולה ללמד קורס משתמש נוירוגרפיקה

שזהו הקורס הבסיסי של השיטה. הקורס יוצא לדרך בפברואר 23.

עוד ועוד ניסים קרו וקורים.

ואני בהודיה! כן ירבו! 🙏

 

מחר, הנושא במסע היצירתי של חגי האור 22 הוא פעמונים.

רוצה ליצור ולהשתתף איתנו?

שלחי לי מייל ואתן לך קישור הצטרפות לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי "השראה ליצירה"

או בפייסבוק את יכולה לשים את האשטאג   #מסעיצירתיחגיאור22

 

רוצה לקבל פרטים על בתים מארחים?

או על קורס משתמש נוירוגרפיקה פברואר 2023?

שלחי לי מייל ואעדכן אותך בכל הפרטים.

תודה וחגי אור שמחים 🙏

מרסיה בריר 💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה