05 ינואר 2023

איך לדייק את הרצונות שלך לשנה החדשה

 אנחנו בתחילתה של שנה חדשה

וזה הזמן המתאים ביותר לעצור

ולחשוב מה בא לי בשנה זו.

אבל, קודם כל אני רוצה להודות על כל מה שהיה ועל כל מה שיהיה

ולהודות לכן שאתן קוראות אותי ומגיבות. תודה!💕

 

אז, מה בא לכן להגשים בשנה הזו?

אנחנו בדרך כלל יודעות מה אנחנו לא רוצות

ומתקשות לומר מה בדיוק אנחנו רוצות. לפחות ככה זה אצלי...

ובעיקר, אני רוצה לדייק מה אני באמת רוצה השנה

כדי לדעת שהגשמתי!

 

ואיך אני עושה את זה?

 אני מתחילה עם תרגיל גלגל החיים. מכירות?



לפנינו עיגול מחולק ל8 תחומי חיים עיקריים.

התחומים הכתובים הם המלצה, ניתן לשנות אותם.

במרכז, אני אוהבת לכתוב אני והכרת תודה. אפשרי לכתוב את הסיפרה 0.

 מה לעשות?

*קחו עט בצבע אחד ודרגו  את מידת שביעות הרצון שלכן בהווה, בכל אחד מהתחומים. 

מ1=לא מרוצה עד 10=מרוצה מאד.

 

*כאשר כל התחומים מסומנים, מתחו קו בין הסימונים ותיווצר צורה שמבטאת תמונת מצב עכשווית  לשביעות הרצון שלכן בתחומים אלה.

 

*קחו עט בצע אחר, וסמנו לאן תרצו להגיע בשנה הקרובה בכל תחום ותחום. מתחו קו בין הסימונים ותקבלו צורה שמבטאת ולאן אתן שואפות להגיע בשנה הקרובה.

 

איך אתן מרגישות? עולות בכן מחשבות כלשהן? שתפו אותי (בפרטי)

עכשיו, תסתכלנה על גלגל החיים שלכן

ובחרנה תחום אחד שתרצנה להתמקד בו בחודשים הקרובים.

*באיזה תחום בחרת להתמקד תחילה?

*האם תוכלנה לפרט את הדרך לצמצום הפער?

*איזה צעד ראשון תעשנה כדי להתקדם להגשמה?

*קביעת לו"ז לביצוע הפעולות.

 

ותזכורת חשובה! בלי שיפוטיות וביקורת עצמית.🙏

 

לקבלת עותק של גלגל החיים, נא לכתוב למייל marciabarir@gmail.com

 

תודה על השנה המופלאה שהיתה עם התגובות שלכן והפרגונים.

 

אני מאחלת לכן שתהיה לנו שנה מיטיבה, יצירתית ומהנה.

 שנמשיך להיפגש גם בשנת 2023♥

 

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה