28 אפריל 2023

חודש אפריל יצירתי

 בחופשת הפסח, ארגנתי קייטנת נוירו-ארט בזום.

המשובים שקיבלתי ממשתתפות הקייטנה היו חיוביים ומרגשים.

אלה היו שלושה ימים מרתקים

וגדושים בפעילות יצירתית נוירוגרפיקה.

אז, מה היה לנו?

ביום הראשון, הצמחנו נוירו-עץ אישי.


ביום השני, המטרנו גשם שמאני,

וביום השלישי, הפרחנו את נוירו-לוטוס יפהפה.

ובתמונות, אפשר לראות כמה נהנינו מהמפגשים היצירתיים.




ואת כל הטוב הזה יתקיים שוב בחופשת הגדול. יא!!!

בהקדם תקבלו את כל הפרטים על קייטנת נוירו-ארט בקיץ.

יש למה לחכות, נכון?!?!


עד אז, נוכל להיפגש ממש בקרוב

במסגרת "קורס משתמש נוירוגרפיקה" שיתקיים בזום בהנחייתי.

זהו קורס הכשרה ראשון בנוירוגרפיקה ולשימוש אישי.

אני מתרגשת כי זו הפעם הראשונה שאני מודיעה על פתיחתו.

אם תרצי פרטים נוספים, אנא כתבי לי ואשלח לך את כל הפרטים במייל או בוואטסאפ.


ואם בא לך לפנק את עצמך בשעתיים יצירתיות,

ניתן לרכוש את אחת ההדרכות המוקלטות שלי

בהטבה לכבוד יום העצמאות  - 75 (במקום 90 ), בביט ודומיו.

פרטים נוספים ולרכישה ==> החנות שלי

החנות שלי

ולך? איך היה בחודש אפריל?
איחולים לסוף שבוע שקט🙏

מרסיה בריר 💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

יוזמה בתים מארחים את סדנאות הנוירו-ארט שלי ממשיכה.
אם מתאים לך לארח, דברי איתי ונראה אם מתאים. תודה🙏


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה