08 פברואר 2024

יום כל מני משפחות שמחות

 היום הוא יום המשפחה.

הרכב המשפחה שלי השתנה לפני כעשור.

בעשור האחרון, ההרכב המשפחתי ממשיך ומשתנה.

ואני בהתאם...

מה גם שרוב משפחתי נמצאת מעבר לים

והגעגועים רק מתעצמים משנה לשנה...

השנה, אני מבקשת לברך 

את השפע של הרכבים של משפחות מאושרות

 ויחידות/ים מאושרות/ים.💙💚💛💜💓


לכבוד יום כל מני משפחות שמחות

אני מקדישה את השיר הבא

יחד עם שפע חיבוקים לכולנו.



כשנכדתי אביגיל היתה בת 9.5 וראתה קולאז' שהכנתי בנושא אושר

היא אמרה את המשפט הבא:  "משפחה תמיד תהיה משפחה אפילו אם היא שונה".

כמובן שמיד הוספתי את המשפט ליצירה שלי. כמה אמת יש במשפט הזה...

כאן הקישור לפוסט עם המשפט של נכדתי ויש גם יצירה ליום המשפחה.


נכון שיום המשפחה מציף בנו כל מני רגשות

אך, עדיין יש משמעות עמוקה לערך המשפחה. לפחות בעייני.

והשנה, לציון יום כל מני משפחות שמחות,

אני שולחת לכל אחת ואחד ממשפחתי,

שפע ברכות עם קולאז' האושר ובצירוף חיבוקים ונשיקות וירטואליים.

ומה איתך? איך את מציינת את יום כל מני משפחות שמחות?

 

ואם את רוצה לחגוג את יום האהבה העצמית בצורה יצירתית,

אני מזמינה אותך להצטרף אלינו 

לסדנת הנוירוגרפיקה בזום (יום ב' 12.2 בשעה 11:00)

 או פרונטלית בתל אביב (יום ג' 20.2 בשעה 11:00)

כאן – הקישור להרשמה ולפרטים נוספים.


בינתיים, אאחל לך יום כל מני משפחות שמחות,

סוף שבוע נעים ובשורות טובות.

מרסיה בריר 💜 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי פברואר 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה