15 פברואר 2024

חודש פברואר – חודש האהבה? כולל תרגיל יצירתי

 הגענו למחצית חודש פברואר, בו חגגנו:

9.2 - יום המשפחה

13.2- יום האהבה עצמית

14.2 – יום האהבה

אולי חודש פברואר יזכה לכינוי חודש האהבה?

למה לא, בעצם?!

כמה כיף להגביר ביחד את תדר האהבה.

בואו נמשיך ולהדהד את תדר האהבה!

הנה תרגיל יצירתי מהמם להדהוד תדר האהבה העצמית:

·        ציירו לב בגודל ובמקום שבא לכן על הדף;

·        הוציאו קרני אור מתוך הלב ואל הלב;

·        כתבו מהי האהבה העצמית עבורך

·        תהיינה מודעות למה שאתן כותבות והרגישו את הרגשות והתחושות העולים בכן!

·        נסו להתמקד רק בעצמכן.

·        הקדישו לעצמכן את הזמן היצירתי הזה וחגגו אותו♥

והכי חשוב זכרו שאין חוקים, אין טכניקות, אין נכון ולא נכון...

יש רק אני והיצירה שלי.

מדהים איך הדברים הפשוטים ביותר יכולים להביא לנו הכי הרבה שמחה, לא ככה?

אשמח לראות את היצירות המשמחות שלכן. תודה!

אני מקווה שתצליחי ליצור יצירה שתתמקד בעצמך,

בין אם תשתמשי בהנחיות האלה ובין אם לא.

פשוט תני לעצמך לפחות 20 דקות יצירתיות, בסדר? 😊

לחיי הדהוד תדר האהבה!

וזהו הדהוד תדר האהבה שלי, נכון להיום

אין צורך לכתוב את המילים ביצירה כפי שאני עשיתי. מספיק להכניס את כוונה בכל קו וקו.

התרגיל הזה נולד בהשראת יצירה ביומן ויזואלי שלי שיצרתי בעקבות שיעור ארכיטיפ המיילדת, נכון לשנת 2022.

ורגע לפני שניפרד,

אני שמחה להזמין אותך להתארח אצלי בבית בסדנת נוירוגרפיקה פרונטלית

ביום שלישי הקרוב ה-20.2 בין השעות 11:00-13:00,

בנושא אהבה עצמית.

ההשקעה - 140 ₪ באהבה (ביט, פייבוקס ודומיהם)

כולל חומרים, כיבוד קל וחברה נהדרת.

להרשמה: https://wa.me/972505919599 

מאחלת לנו סוף שבוע נעים ובשורות טובות.

מרסיה בריר 💜 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי פברואר 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה