22 פברואר 2024

3 צעדים לתרגול ולחיזוק אהבה עצמית

 החודש, נושא האהבה  כיכב בתקשורת בזכות יום המשפחה, יום אהבה העצמית ויום האהבה.

בפוסט  שלי "חודש פברואר – חודש האהבה?",

אף הוספתי תרגיל יצירתי להדהוד תדר האהבה העצמית.


אנחנו חוות תקופה עצובה ומאד מורכבת

עם זאת, אני בוחרת להמשיך להגביר את תדר האהבה בכלל והאהבה העצית בפרט.

מהי אהבה עצמית?

הרבה תיאוריות והסברים נכתבו ונכתבים על הנושא.

בעצם, אהבה עצמית לא קשורה למראה החיצוני או למצב חשבון הבנק שלנו וגם לא מה שגורמים חיצוניים מחליטים או חושבים עלינו...

אך לעיתים, האהבה העצמית נעלמת או נחלשת עקב חוויות וביקורות שליליות או כשנרגיש "לא מספיק..." או כשמשהו יגיד לנו משהו שיקטין אותנו ועוד כאלה דברים... מוכר לך?

עם זאת, בעיניי, אהבה עצמית היא לאהוב את עצמי כפי שאני, את כולי, כולל הדברים הטובים והפחות טובים.

אהבה עצמית, זה ללמוד לקבל ולחמול על הטעויות והכשלונות שלנו ובעיקר לא לבקר את עצמי בחומרה.

אהבה עצמית, זה להיות שלמה עם הבחירות שלי ואם לא, תמיד אפשר לדייק אותן.

אהבה עצמית, זה לדבר בצורה חיובית וחומלת אל עצמי.

אהבה עצמית, זה לאפשר לזרימה של אנרגית האהבה פנימה אל עצמי.

אהבה עצמית, זה להכיר במשאבים שיש בי, לשבח ולחגוג אותם עם עצמי ולהדהד אותם אל העולם.

אהבה עצמית זה לאהוב אותי!

"ביקרת את עצמך הרבה שנים וזה לא עבד,

נסי לפרגן לעצמך ותראי מה קורה." – לואיז היי


והפעם, אני מזמינה אותך לתרגל ולחזק את האהבה העצמית ב-3 צעדים:

*זיהוי אמונות מעכבות ומגבילות – 

 "גברת ביקורת" קפצה לביקור? או "תפסת" את עצמך מדברת לא יפה לעצמך? 
עצרי! תנשמי עמוק ותני לאמונות המעכבות לחלוף... תודי להן ושחררי אותן. 
בטח בעבר הן שירתו אותך ועכשיו הן כבר לא נשמי נשימה עמוקה
 והכניסי פנימה אמונה חדשה וחיובית. תודה!

*הפחתת ביקורת העצמית והשיפוטיות – 

אם את בכל זאת "חייבת" לבקר ולשפוט את עצמך, 
עשי זאת בחיוביות! 
נסי לבקר ולשפוט את עצמך בצורה חיובית וחומלת ותרגישי בהבדל...

  *לתרגל הצהרות חיוביות לאהבה עצמית 

אני מודעת שזה מאתגר לתרגל הצהרות חיוביות אך זה לגמרי אפשרי. 
הייתי סקפתית אך זה עובד. 
הנה כמה הצהרות לדוגמה: "אני מאמינה בעצמי. אני אהובה. אני אוהבת את עצמי. 
אני שלמה עם משי שאני. אני אוהבת ומקבלת את עצמי כפי שאני". 
ויש עוד שפע של הצהרות חיוביות. 
תמצאי את אלה שמתאימות לך 
ותרגלי אותן לפחות פעם ביום ונסי לומר אותן בקול רם. בהצלחה!

בינתיים, אני משרבטת דימוי מתאים לאהבה עצמית. מה דעתך על הסקיצה הזו?



ניסיתי לקצר ולהתמקד על מנת לתת דגש לשלושת הצעדים לתרגול ותיחזוק אהבה עצמית 

ולומר בקול גדול "אני טובה מספיק! תודה!". נכון, חשוב מאד להודות.


ואם התנסית בעבר בנוירוגרפיקה ותרצי להצטרף למפגש נוירו-הכרת תודה,

אשר יתקיים ב-29.2 (תאריך מיוחד ביותר!) בשעה 11:00-12:00 בזום,

את מוזמנת להירשם כאן - https://wa.me/972505919599 

חשוב לדעת שזהו מפגש "לצייר ביחד" ולא סדנת למידה, לכן נדרש נסיון קודם בנוירוגרפיקה.

אמנם אני מנחה את המפגש אך לא מלמדת את השיטה. 

ההשקעה – 50 ₪ (בבית ודומיו). תודה!

בואו ביחד להגביר את תדר האהבה וההודיה!

מאחלת לנו סוף שבוע נעים ובשורות טובות.🙏

מרסיה בריר  💜 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי פברואר 2024 

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה