07 אוגוסט 2024

ה-8.8 ו"השמיניה העצלה" - פסק זמן יצירתי לנשמה

 כבר 10 חודשים מהשבת השחורה והם עדיין שם... 💛

וכמו תמיד, אני ממליצה לקחת פסקי זמן יצירתיים כדי למלא מצברים.

אנחנו חוות תקופה קשוחה והמתח והחרדות בשמיים...


היום, ה8.8, אני מציעה לך להצטרף אלי לפסק זמן יצירתי

שיש בו שילוב של כל מה שאני אוהבת ליצור כדי להעניק שלווה ורוגע בסיום היצירה:

שרבוט, נוירוגרפיקה ותרגילי מוח וקינסיולוגיה החינוכית

אולי גם לך יתאים שילוב שכזה.

ואיך עושים את זה

אם נשכיב את הספרה 8, נקבל את הסמל האינסופי, אשר אין לו התחלה ואין לו סוף. 

בשיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית מכנים את התרגיל "השמיניה העצלה".



התרגיל הוא מטאפורה לתקשורת הזורמת בין 2 אונות המוח: 

בין האונה הימינית (מוח ימין-המוח היצירתי) לבין האונה השמאלית (מוח שמאל-המוח הלוגי).

התועלות של התרגיל הן שחרור מתח, שיפור התקשורת בין האונות, שיפור הריכוז והמיקוד במשימות ועוד כמה דברים טובים...


איך מבצעים את התרגיל "שמיניה עצלה"

ראשית, קחי לגימת מים לפני ביצוע התרגיל. לחיים!

קחי דף ניר ועפרון ותעקבי אחרי ההדרכה בסרטון ההדרכה ☝

עכשיו תורך,

 סיימת לצייר את השמיניות שלך? מה דעתך לקשט אותן?

תוכלי לשרבט, לצבוע ולהפוך את השמיניות ליצירה ממש.

ואם יש התנסית בנוירוגרפיקה, תוכלי גם לעגל פינות

כמו בתמונה  הצבעונית העליונה

ואיך את מרגישה עם סיום היצירה שלך?

אם יש לך שאלות – אני כאן!

אני מאחלת לכולנו בשורות טובות!

מרסיה בריר 💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

.ואם אהבת את סרטון ההדרכה - תני👍 ואני אגיד לך 🙏 תודה

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה