15 אוגוסט 2024

כשאני בבאסה...

 היום בשעה ארבע אחה"צ,

הייתי צריכה להמריא ולפגוש את משפחתי האהובה בריו, ברזיל,

יחד עם בני הצעיר שעוד לא מכיר את כל המשפוחה שם...

אז, הודענו, קנינו כרטיסים וכולנו בהתרגשות עצומה

אבל המציאות כאן במדינה שלנו היא מטורללת

ולפני יומיים בערב, הגיעה הודעת ביטול הטיסה!

הלב התרסק. והוא עדיין...

במקום להיות בדרך לריו, 

הנה אני כאן, מקלידה את הבאסה שלי.

הבוקר היה לי קשה מאד לצאת מהמיטה. אני מודה.

עדיין במיטה שמעתי קול שאמר לי "קומי ותזרקי את כל הבאסה שלך על הניר".

לאט לאט אספתי את עצמי...


לקחתי את היומן הויזואלי שלי, הצבעים, העפרונות, המים, המכחולים

ועוד כל מני דברים, שיעזרו לי להוציא את הבאסה מהסיסטם...


דף שציירתי נוירוגרפיקה על טיוטה כלשהי

יושב כבר כמה ימים לידי בשולחן העבודה

והיום, הוא פשוט "הרגיז" אותי ברמות.

הוא נראה לי כל כך "בסדר ומאורגן"...

ממש ההיפך ממה שאני מרגישה, קרועה ומרוסקת מבפנים...



אז, התחשק לי לקרוע אותו... 


וליצור משהו חדש, אחר!

אולי זה יעזור לי לאסוף את עצמי מחדש... הלוואי!

 


ואיך אני מרגישה בינתיים כשהעבודה מתייבשת???


קריעת הניר עזרה לי לשחרר "אוף" אחד ענק...

עשיתי סרטון של קריעת הניר (האיכות לא משהו)

אך בגלל המוזיקה ברקע, לא שומעים את ה"אוף" שלי.

ההדבקה נעשתה במעט דבק כי אני רוצה שאויר גם יחדור בין החלקים... שאוכל לנשום...

הצבע השחור מונח על הדף כי ככה הרגשתי כשקיבלתי את ההודעה שהטיסה בוטלה!

בחרתי את הצבע הצהוב כדי שאדע שהנסיעה שלי לברזיל רק נדחתה...

ולקח לי יומיים להבין שאפשרות קיימת...

 

עוד מספר דברים למדתי עקב ביטול הטיסה:

הבן שלי אמר שאם נפסיד זה רק כסף...

חברות אמרו לי שאם זה לא עניין של בריאות אז הכל טוב...

חברות אחרות אמרו שאולי זה לא הזמן לנסוע...

והכי הכי, המשפחה והחברים מחכים לי עם לב פתוח מתי שרק אגיע לריו.

 

היצירה ביומן הויזואלי עזרה לי לשחרר את הבאסה, שאני מרגישה ולתת לה ביטוי יצירתי.

להפוך את הבאסה ליצירה אסטטית.

אולי היא לא מושלמת אך היא בדיוק מה שהייתי צריכה.

וזה כל היופי ביצירה ביומן הויזואלי.

היומן הויזואלי הינו מרחב אישי אינטימי

בו תמיד נוכל לבטא את התחושות ורגשות שלנו במגוון מדיה ולהרגיש בטוחות.

כמה חשוב לקחת לעצמנו פסק זמן יצירתי כדי ליצור ולהבין מה ציירנו, מה הדבקנו, מה כתבנו...

העבודה ביומן היצירתי מאפשרת הצצה לתוך המחשבות, החוויות והאתגרים בחיינו, 

ללמוד מהם ולצמוח.

 

עכשיו, נותר לי לאסוף את עצמי 

ולקבוע תאריכים חדשים לסדנאות שאני מנחה בנוירוגרפיקה וביומן הויזואלי.

תכתבי לי אם לשלוח לך עידכונים.

והנה התאריך החדש למפגש החודשי שלנו לצייר נוירו-הכרת תודה 💜

הנה כל הפרטים על מפגש נוירו-הכרת תודה🙏


אם יש לך שאלות – אני כאן!

אני מאחלת לכולנו בשורות טובות!

מרסיה בריר 💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

2 תגובות:

  1. אנונימי15 אוגוסט, 2024

    באמת אוף גדול! מזל שיש לך כלים שעוזרים לשנות את מצב הרוח ומשפחה וחברים שעוזרים לשנות פרספקטיבה. בטוחה שתסעי לברזיל בקרוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי על העידוד. חיבוק חזרה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה