30 אוגוסט 2024

גמישות... גמישות מחשבתית...


פעם חשבתי שגמישות מחשבתית היא סימן לחולשה ולחוסר דעת.

היום אני יודעת ומודעת ליתרונות של גמישות מחשבתית.

והנה דוגמה מאתמול כשהנחיתי מפגש מציירות נוירו-הכרת תודה בזום.

זהו מפגש, בו אנחנו נפגשות לתרגל הכרת תודה ונוירוגרפיקה ביום חמישי אחרון של החודש.

תרגול קבוע של הכרת תודה משפר מצב רוח, מחזק את הדימוי העצמי,

מפחית רגשות שליליים כמו מח וחרדות ומדגיש את ה"יש" שבחיינו.

מספר תלמידות שנרשמו למפגש, בטלו את השתתפותן ונותרה תלמידה אחת.

את המפגשים האלה אני לא מבטלת. 

חשוב לתרגל הכרת תודה ונוירוגרפיקה.

אז, בבוקר המפגש, נפגשנו בזום 

ולאחר שיחת עידכונים שהתנהלה בינינו (אנחנו מכירות המון שנים).

והיא ביקשה להגדיר את הנושא, אותו היא בחרה לעבוד עליו.

אמרתי בלב "אוקיי. מרסיה תקשיבי..." והקשבתי לה.

"הכרת הטוב", היא ביקשה. "מתאים לי יותר מ"הכרת תודה".

וממש כאן, הגמישות המחשבתית שלי נכנסה לפעולה.

ואני אסביר. 

לפני כל סדנה שאני מנחה, אני מתכוננת, מציירת וכותבת את מהלך הסדנה, 

ובמקרה הזה המפגש עם הנושא "נוירו-הכרת תודה" היה מוכן.

אבל לשמע הבקשה שלה, נשמתי עמוק ובחרתי לזרום איתה.

והרווחתי.

תרגיל 2 הדקות על הנושא "הכרת הטוב", 

התחיל אצלי עם המילים: 

"איזה טוב?" ומה עם הקשיים והאכזבות?"

והסתיים עם המילים "חמלה  ויכולת להתגבר על קשיים".

המילה שמחה הגיעה במהלך התהליך הנוירוגרפי.

(אפשר לראות את הצבע הצהוב שמופיע פעמיים בציור שלי)

בנוסף קיבלתי מהתלמידה עוד נקודה למחשבה: 

"להודות/להכיר שיש קשיים. הם אלה שגורמים לשינוי בחיים."

לקראת סיום התהליך הנוירוגרפי, בשלב שנקרא קיבוע, 

שלב בו מדגישים בעיגול עבה, 

בחרתי להדגיש איזור חדש המתאים לנושא החדש

שהתלמידה הציעה בתחילת המפגש. 

ואני כבר סקרנית לראות אילו דברים חדשים יגיעו לחיי...

בסיום המפגש, הודיתי לה 

שהיא אפשרה לי לנהוג בגמישות מחשבתית 

וגם לגעת בנושאים כואבים בהקשר להכרת הטוב. 

וואו! איזה מסע יצירתי ועוצמתי זה היה. צמחתי עוד קצת...🙏

ואם הצלחתי לסקרן אותך ואת כבר התנסית בנורוגרפיקה,

המפגש הבא יתקיים בזום ביום חמישי ה6.9.24 בשעה 11:00-12:00.

מחיר סמלי - 50₪ באהבה (בביט ודומיו).


ואם את טרם התנסית בנוירוגרפיקה, 

תוכלי ליהנות משלוש סדנאות נוירו-ארט במהלך חודש ספטמבר 24:

אז, נא לפתוח יומנים!

*10.9.2023 - יום ג' - סדנת נוירו-לוטוס - מודול המאפשר לקבל השראה מפרח הלוטוס היפהפה, שצומח מתוך מים עכורים*

*16.9.2023 - יום ב' – סדנת גשם שמאני - מודול המאפשר להתחבר לאנרגית הטבע ולהמטיר גשמי ברכה להנבטת רעיונות וחלומות*

*22.9.2023- יום א' - סדנת נוירו-עץ - מודול המאפשר להתחבר למשאבים הפנימיים שלנו ולהמשיך לצמוח, לפרוח ולקטוף פירות*

*מיני-סדרה נוירו-ארט* מתקיים בין השעות 11:00-13:00 בבוקר *בזום*.

אין צורך בנסיון קודם. רק סקרנות ו פתוח.

ההשקעה – 330 ₪ באהבה (בביט ודומיו) לשלוש סדנאות. (עבור סדנה בודדת - 130₪)

בונוס 1 - *משוב אישי ל3 יצירות בוואטסאפ".

בונוס 2 - *השתתפות במפגש נוירו-הכרת תודה ביום ה' ה-26.9, שעה 11:00-12:00 במתנה!*

 בואי ליהנות מתהליך יצירתי, עוצמתי ומרגש!



אם יש לך שאלות נוספות – אני כאן J

להרשמה ולפרטים נוספים

https://wa.me/972505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה 

תודה ובשורות טובות!

מרסיה בריר 💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה