19 ינואר 2011

"I Have a Dream" - דר' מרטין לותר קינג. הוקרה לכל החולמים.

ב-15 לינואר חל יום הולדתו של מרטין לותר קינג.
נאומו "I Have a Dream"  הוכתר כנאום הטוב ביותר במאה העשרים על פי סקר שערכו חוקרים מאוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון. ויקיפדיה.
זהו נאום הוקרה לכל החולמים. גם אני חולמת ואני משערת שגם אתם חולמים.
הפִסקה המפורסמת ביותר בנאום היא:
"יש לי חלום שיום אחד תקום אומה זאת ותגשים את משמעותה האמיתית של סיסמתה: "אנו רואים אמיתות אלה כמובנות מאליהן: שכל בני האדם נבראו שווים". יש לי חלום שיום אחד על גבעותיה האדומות של ג'ורג'יה, יוכלו בניהם של עבדים לשעבר ובניהם של בעלי עבדים לשעבר להתיישב יחדיו לשולחן האחווה. יש לי חלום שיום אחד אפילו מדינת מיסיסיפי, מדינת המדבר, המזיעה תחת חום אי הצדק והדיכוי, תהפוך לנווה מדבר של חופש ושל צדק. יש לי חלום שארבעת ילדיי יחיו יום אחד באומה בה הם לא יישפטו על פי צבע עורם אלא על פי טיב אישיותם."
הבאתי פסקה מנאומו המרגש, לא כדי לדון על תכנו, החשוב לכשעצמו, אלא כדי שנשים לב למילים המעוררות את החושים כך שהשומעים את הנאום יוכלו "לראות" את התמונה העתידית ולהתרגש ביחד.

בנובמבר 2009, הגשמתי חלום גדול שלי. צנחתי צניחה חופשית - טנדם.

קמתי בבוקר והחלטתי שהיום הוא היום המתאים ביותר להגשמת החלום - יום הולדתי ה-54.
התרגשתי מאד אבל חשתי נינוחה.
אחרי הצניחה, עם אדרנלין בשמיים ועם חיוך מאוזן לאוזן,
הרגשתי שאוכל להמשיך ולהגשים עוד ועוד חלומות. קטנים וגדולים.
 כל חלום והאתגר שלו.

לקראת שנת 2011, חלמתי לפתוח בלוג,
בו אתעד את המסע שלי בעולם העסקי.
דימיינתי את עצמי פותרת בקלות את כל הבעיות הטכניות הקשורות לפתיחת הבלוג,
ראיתי את הצבעים שאשתמש בבלוג,
את ההרגשה של שמחה כשאני רואה את הנרשמים לבלוג שלי,
את המוסיקה שאני שומעת כשאני כותבת,
את התחושה הנעימה אחר חיפוש המילים המדוייקות לכתיבה...
ממש "ראיתי" את עצמי כותבת ומפרסמת את הבלוג שלי.
והנה אני, עכשיו כותבת את הרשומה הזו בבלוג שלי, שמחה שנרשמים אליו ומעדכנת אותו פעם בשבוע.
הצלחתי להוסיף את התיבה "נשארים מעודכנים" בצורה יצירתית .
איזה כיף לראות שעוד א/נשים מצטרפות/ים.

את הרשומה הזו אני מקדישה לדר' מרטין לותר קינג ולכל החולמים.
We Have a Dream .I Have a Dream.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה