27 יוני 2013

"לחיות שפע בתדר החדש" - נא להכיר את הקורס ש"עשה לי את זה"

קיבלתי הרבה תגובות בעקבות הפוסט האחרון שלי "אני חייה את הקלישאה! רוצים גם?",

ובחרתי להביא בפניכם תגובה אחת:

"אף פעם לא סבלת כמו שצריך? (אני לא מאחל חס וחלילה) כי רק טוב לא נשמע הכי אמין. לא שצריך לסבול ושלא תסבלי, אבל את מכירה את החיים פה."

תשובתי: "הי, אכן סבלתי כמו שצריך...כמו כולנו! ועדייין סובלת... כמו כולנו!!אני מדגישה את היותי נוכחת בחיי וחייה את חיי בלי דרמות.

אין זה אומר שהכל רק טוב! זה פשוט - אחרת, שונה...
אני בוחרת לא לעשות דרמות, אני מתאמנת על זה וחיי נעימים יותר... לכן כתבתי שאני חייה את הקלישאה...
תודה על התגובה הכנה.
המשך יום רגוע, מרסיה"


האם צריך לסבול כדי להיראות אמין?

זו אחת מבין רבות האמונות שמוטמעות בנו ומנהלות אותנו. 

האם היא משרתת אותי בחיי היום יום שלי? ממש לא!

מגיע לך חיים ללא דרמות!

אני מתרגשת להזמין אותך, להירשם ולצפות 
בסדרת סרטונים מצויינים של ניצה יניב 
שמסבירה "איך יוצאים מהקושי, התקיעות, המאמץ והסיזיפיות של האנרגיה הישנה
וחיים את הקלילות של האנרגיה החדשה?
 ומהו בכלל התדר החדש™?

זהו הקורס שעשה לי את זה! "לחיות שפע בתדר החדש"

בואו לחוות את המעבר מקושי ומאמץ הנתמכת ע"י האנרגיה הישנה 
לקלילות של האנרגיה החדשה...
הירשמו ותהנו

http://freespirit.org.il/tederhadash1/?ref=marciabarir%40gmail.com


תודה והמשך חיים טובים


מרסיה♥

2 תגובות:

  1. רק רציתי להגיד שאני אוהבת אותך,
    את כתיבתך ועשיתך

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אוהבת אותך...
      שבת של שלום
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה