18 אוגוסט 2013

שנה חדשה, הזדמנויות חדשות.

שנה טובה.
איך אני יודעת ששנה חדשה מתקרבת?
השבוע, קיבלתי חבילת שי של הסתדרות המורים (כן, הייתי מורה וכיום אני גמלאית משרד החינוך)
ובחבילה, יומן המורה לשנת תשע"ד. זה הסימן שעונת החגים שוב בפתח...

כששנה חדשה מתקרבת, זה זמן מדוייק לקחת פסק זמן לחשיבה.
זהו זמן מצוין להתחדשות ולהזדמנויות חדשות.
זהו זמן מעולה להודות על מה שיש לנו,
להודות לכל אלה שפגשנו בדרך,
להודות לכל אותן ההזדמנויות שנקרו בדרכנו.
אז, תודה להסתדרות המורים על השי המגוון... 
ותודה לכן/ם שמגיעות/ים לבלוג שלי ומשאירות/ים את תגובתכן/ם.
למען האמת, אני שמחה, שיש לנו שתי הזדמנויות כאלה במהלך שנה אחת...

השנה החדשה מאפשרת לנו הזדמנות נהדרת לעצור, 
לבדוק ולבחון את עצמנו מחדש, האם אנחנו בדרך הנכונה...,
אילו בחירות עשינו,
האם עלינו לשפר ו/או לתקן ו/או לדייק את הדרך...
נשים לב לכל מה השגנו עד כה ונכיר תודה,
נחשוב, נבחר ונחליט מה אנחנו רוצים להשיג בשנה הקרובה...

בהתקרב השנה החדשה, קחו פסק זמן לעצירה, לחשיבה, לרפלקציה, ולהערכה.
בקיצור, קחו לעצמכם פסק זמן לחשיבה...
בהצלחה♥
שבוע מופלא!
♥מרסיה
נ.ב.: גם אני לוקחת פסק זמן לחשיבה...מבטיחה להמשיך ולשתף מה עושים בפסק הזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה