01 ספטמבר 2013

מוקדש באהבה לכל חברותיי המארחות בראש השנה 2013

נו!? אז, מה? אתם מארחים או מתארחים??
בכל אופן, שנה חדשה מגיעה עם הזדמנויות ואני רוצה לאחל לך ולבני משפחתך, שפע ברכות לשנה החדשה, עם בריאות טובה, חלומות מתגשמים וכל מה שתבקשו... הרי, הבחירות והאחריות בידיים שלנו.
השנה, אני פתורה מהלחץ והמתח של אירוח בחג...WOW!
השנה, אני לא מארחת בחג אלא מתארחת. לא פלא שמרגיש לי פחות לחץ...ניסית פעם?

למרות שאני לא מארחת, אני לא יכולה להתעלם מהשיחות סביב ושמתי לב שהלחץ והמתח של מארחות החג גדול במיוחד, בייחוד עקב הסמיכות של תחילת שנת הלימודים, שחל לפני כשבוע ושל השבת המגיעה אחרי ארוחת החג.

אז, יחד עם שפע הברכות לשנה החדשה,  אני מבקשת להזכיר את "ה"תרגיל האולטימטיבי לשחרור ממתחים לקראת החגים: תרגיל "גישות חיוביות" בשיטת תרגילי מוח.

אני מאד אוהבת את התרגיל – "גישות חיוביות" (שם מהמם), כי גישה חיובית משרה אווירה טובה ותחושה של רוגע.
קדימה...ישר לסרטון ההדגמה  שלי לתרגיל "גישות חיוביות" בשיטת תרגילי מוח כדי להרוויח את כל התועלות ושיהיה לנו חג שמח ורגוע...


ועוד אחת קטנה למען הגישה החיובית של השנה החדשה - יש לארוחה הזו תועלת ענקית: למחרת יש חופש!
לא צריכים לקום מוקדם לעבודה/לבית הספר/לסידורים...רק להנאות. 
אז, אנא, במסגרת הגישה החיובית – יש לזכור שזו רק ארוחה ומחר מנוחה!! טוב?

שנה מבורכת וניפגש ברשומה הבאה

אוהבת, מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה