18 אוגוסט 2016

יום שישי, טו' באב חגיגה של נתינה, פיוס ואהבה

היום, יום שישי וגם טו' באב  
יום טו' באב משמח לכולנו.
בפוסט הזה ישנם כמה דברים משמחים לכבוד יום זה.
*הידעת שטו' באב - הוא לא רק יום האהבה אלא גם יום פיוס?
מתוך הויקיפדיה: ט"וּ באב (חמישה עשר בחודש אב) מצוין כיום מועד של שמחה בסימן של פיוס ואהבה בעם ישראל."
גם אהבה וגם פיוס...מרגש
אז,בואו נחגוג את הנתינה, את הפיוס ואת האהבה.

*קלף נריה עם מסר מרגש "לאפשר לאהבה להתעצם".
מתאים לטו' באב...
אני מאפשרת לאהבה להתעצם עוד ועוד...
מה יתאפשר לנו אם נאפשר עוד יותר לאהבה להתעצם?
*קצת הנאה עם עבודות יצירה:
נתינה מכל הלב - הרעיון מפינטרטס 


החומרים: גלילי ניר טואלט; תדמיות החיות או כיד הדמיון שלכן; טושים לקישוט; דבק; מספרים; עפרון; שוקולד/סוכריה;

אופן ההכנה: גזרו לאורך גליל ניר הטואלט;
העתיקו את התדמית של אחד מבעלי החיים או ציירו בעצמכם,
גזרו מסביב;
הדביקו את ה"גפיים" כך שנוצר מעין כיס;
השחילו בכיס שוקולד/סוכריה.

רעיונות לתדמיות:
יצירה שלי :)





























*תפתיעו את יקירכם עם ברכה מכל הלב.
רק להדפיס, לכתוב ולהעניק מכל הלב ♥

או להכין אחד במו ידייך...

*ואיך אפשר בלי שיר?

"מה זאת אהבה" עם מתי כספי וריקי גל 

תהנו מהשיר...




*ספרו איך אתם חוגגים/מציינים את טו' באב שלכם?
אני טרם הספיקותי לתכנן..
מקסימום, תוכלו למצוא אותי מול השקיעה בים...
מקום מעולה להתפייס ולאהבה...

*ובאהבה רבה, אני מזמינה אותך להשתתף בסדנה שלי

סוף שבוע מופלא עם שפע נתינה, פיוס ואהבה לכולנו
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה