08 ספטמבר 2016

9.9. - תאריך עוצמתי ומה נאחל לעצמנו מחר ♥

מחר יום שישי 9.9 , יופי של תאריך!

הוא מתאים בול לכתיבת פוסט , לא?

במהלך השנה, שמתי לב, שהתחלתי להתייחס לתאריכים כאלה בפוסטים שלי או שכיוונתי את הכתיבה שלי לתאריכים כאלה, 
אם לא בבלוג שלי אז בקיר שלי בפייסבוק.

למעשה, תאריכים כאלה נותנים לי השראה לכתיבה.
זה מרגיש לי נכון, בתאריך מיוחד ועוצמתי, לשתף את קוראיי.

הספרה 9
כיוון שאני לא נומרולוגית, פניתי לויקיפדיה לקבלת מידע על הספרה 9.
וזה מה שלמדתי  על הספרה 9 בתרבות:
  •  בשיר "אחד מי יודע" , 9 הוא מספר של ירחי הלידה;
  • בנומרולוגיה, 9 כמעט סוגר מעגל אך בפועל אינו סוגר אותו (הוא "כמעט 10", כמעט השלמות, אך מעיד על אי השלמות.)
  • בתרבות הסינית, המספר תשע מסמל מזל.
  • הספרה 9 הוא מספר מקודש לדת הבהאית, כיוון שהוא הערך הגימטרי של שמו הפרטי של נביא הדת, בהאא אוללה.
  • הספרה 9 הוא מספר הממלכות במיתולוגיה הנורדית.

מידע אישי, אני יכולה להוסיף שבאמנות, החלוקה ל-9 מרובעים מקובלת כהתחלה טובה ליצירת קומפוזיציה.
מחלקים את הציור או התמונה, לרשת היוצרת 9 מרובעים (חתך הזהב וחוק השלישים).

גם המפה האנרגטית של הבית, בפנג שואי, מחולקת ל-9  מרובעים.

הידעת?
9 = אמת – מכיל בתוכו הכל מאלף עד תו.
נ.ב.: גם את זה מצאתי ברחבי הרשת...

שימת לב
סיפרתי קודם, שהתחלתי לשים לב שאני כותבת בתאריכים אלה כי הם מביאים לי השראה.
שימת לב הוא אחד הכלים העוצמתיים שלמדתי בשיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית.
למדתי לשים לב כשהגוף הפיזי "מדבר" אלי כשלא נוח לו במיוחד... במיוחד, למדתי להקשיב לו.
כיום, אני לומדת שיטת טיפול NLP, שאחת ההנחות היסוד של השיטה היא "האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מתמקדת".
כשאני בשימת לב ומתמקדת בדבר מסויים, אנרגית היקום זורמת לשם.
נדע מה אנחנו רוצים ודברים כבר יסתדרו כדי שנגשים.

אלה העקרונות של "הסוד", "חוק המשיכה", "בריאת מציאות" ועוד שיטות הגשמה.


"כל מי שמסוגל לחלום, מסוגל גם לבצע." וואלט דיסני
ספרה 9, שימת לב, מיקוד האנרגיה, יצירתיות ועוד...

אצלי בעסק נולדה סדנה חדשה "לוח חזון להגשמה עצמית".


הסדנה משלבת בין שימת לב, מיקוד אנרגיה למה שאנחנו באמת רוצים, יצירה ויצירתיות וכל מה שכתבתי על הספרה 9.
 מדהים אותי כל פעם מחדש שאין מקריות...

הסדנה תתקיים ביום חמישי 29.9.16 אצלי בסלון בתל אביב בשעה 19:00-21:00.
עלות הסדנה – 150 . אם מגיעים בשתיים -  280₪ (140 ₪ כל אחת).

כולל כל החומרים עבור יצירת לוח חזון להגשמה עצמית, כיבוד קל ובריא והפתעה לסיום הערב.

להבטחת מקומך – נא להירשם במייל חוזר או בטלפון.
בקרוב אשלח מייל עם כל הפרטים.

מה נאחל לעצמנו ביום 9.9
ניקח כמה רגעים לעצמנו ונחשוב מה אני רוצה לעצמי היום.
נעצום עיניים ונבקש. ככל שנדייק יותר, נבין ונדע שאנחנו מגשימים.
אני מבקשת לעצמי, יום רגוע עם הרבה שמחה בלב בחגיגת יום ההולדת של נכדתי.
אני מאחלת לעצמי ולכל המשפחה, אווירה חמה ושמחה בחגיגה.
והחשוב ביותר, שנכדתי תאהב את המתנה שקניתי לה, לא ככה?

מה אאחל לך
אני מאחלת לך לשים לב לדברים הקטנים שמשחים את לבך
 וכך יהיו לך שפע דברים המשמחים את לבך ואת שמחתך אפשא להעביר הלאה.

בברכה של יום 9.9 מקסים לך ולמשפחתך

סוף שבוע רגוע
מרסיה

אירועים קרובים:
22.9.16 – סדנה לשחרור מתח בקלות. ההרשמה במייל חוזר או בטלפון

29.9.16 – סדנת לוח חזון אישי להגשמה. ההרשמה במייל חוזר או בטלפון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה