08 ינואר 2018

ההחלטה התקבלה. ואיתה, צץ לו דפוס ישן...

איזה מרק נבחר לחמם אותנו בסופה שהיתה בסופ"ש האחרון?
מרק כתום & מרק אפונה?
ובכן, מרק אפונה הוא הנבחר!

אבל את זה אתן-ם כבר יודעות-ים, אם קראתן-ם את הפוסט הקודם שלי...

יחד עם הדילמה ועם קבלת ההחלטה,
צץ לו מחדש דפוס ישן שלי.
דפוס הספונטניות.

ומה הקשר בין דפוס הספונטניות שלי להכנת מרק אפונה?
נכון! שכחתי שאפונה משרים לפני הבישול... חחח
באסה...הלך מרק אפונה :(

מרק אפונה מצריך תכנון מראש.
מרק אפונה נגד ספונטניות.
אפונה מצריכה השריה!
לעומת זאת, מרק כתום בעד ספונטניות.
מתבשל בקלות ומהר!

הנקודה הזו של ספונטניות & תכנון, מאד אופיינית לי!
הרבה רעיונות צצים לי בספונטניות אך מתאדים בגלל התכנון...
ההתלבטות בין מרק אפונה למרק כתום,
הציבה בפני מראה...
איך אני מתנהלת מול ספונטניות&תכנון!
איך אני מתנהלת ברצף של ספטנטניות והתכנון.

בעצם, עלי להודות על ההזדמנות להבנה נוספת על עצמי.
עוד הזדמנות לשחרר דפוס ישן...או שלא! או עד הפעם הבא...

אז מה עשיתי במקרה הזה?
נכון - בישלתי (בספונטניות) מרק כתום
וגם שמתי (בתכנון) את האפונה בהשריה.
כך שנהניתי משני מרקים מאד טעימים ומחממים לסוף שבוע.
היה לי מגוון בטעמים ובצבעים.

בעיקר הבנתי שאם רוצים להיות ספונטניים, יש צורך בתכנון. לא ככה?

מאחלת לכולנו שבוע מגוון ומיטיב.
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה