07 מרץ 2021

לקבל אותי כמו שאני...

לקראת יום האישה הבינלאומי, שאלתי איזו אישה מעוררת בכן השראה.

קיבלתי מספר תשובות מרגשות
על נשים מעוררות השראה.
עוד לא מאוחר לשלוח לי מייל על אישה שמעוררת בך השראה. תודה!
הנה מספר תשובות:
*סבתא שהיתה מוכשרת ומלאת שמחת חיים;
*אמא שלמרות הקריירה, הילדים תמיד באו ראשונים;
*מלכת אסתר על אומץ ליבה להציל את עמה;
*רות דיין (גם אני ועוד כמה נשים ציינו אותה) שהיתה בעלת מעוף וחזון, השראה אמיתית בהרבה תחומים, אסטטית ויצירתית, בעלת עסק יחודי, חרוצה ללא לאות ועוד הרבה דברים מרגשים נוספים. 
אצלי, רות דיין מרשימה בזכות הטיפול המסור בבנה אסי דיין, ממש גדלות נפש בעיניי.

*היו כאלה שבחרו לציין תכונות של נשים שמעוררות בהן השראה כמו אישה עוצמתית, משפיעה, משיגה את מטרותיה, נשים שפרצו את דרכן ובמיוחד נשים שמצליחות לאזן בין כל הצדדים בחייה, נשים מג'נגלות.

בין לבין, השיר אומץ לב של תמר אשר, "הגיע" אלי... 
המשפט האחרון "לקבל אותי כמו שאני חסרה ושלמה" נגע לי ללב.
ניסיתי לדייק  את מה שהרגשתי והבנתי שזו חמלה.
חמלה לקבל את עצמי כמו שאני, גם חסרה וגם שלמה.
התרגשתי מהתובנה. היא מכניסה מימד חדש לחיי.
מסקרן איך זה לחיות את החיים עם חמלה בלב בצורה מודעת...

וזו יצירתי בעקבות השיר של תמר אשר והחוויות שלי.
השיר מופיע ביצירה ביומן הויזואלי שלי.


סימנתי את המילים המשמעותיות עבורי: אומץ, תעוזה, עוצמה,
לקבל אותי כמו שאני, חסרה ושלמה.

ועכשיו, החמלה תוביל אותי בדרך...

 

ביום שני, 8.3, יום האישה הבילאומי בשעה 11:00,
אני מזמינה אותך להצמיח עץ נוירוגרפי יחד איתי
עם כל מה שאנחנו רוצות עבורינו ועבור נשים מכל העולם.
ניפגש בזום, בנוחיות שלנו.
עלות המפגש 60 ₪ בהעברה בביט.
מוזמנות לפנות אלי בפרטי או טלפון
 0505919599

<<שם>>, מאחלת לך המשך יום נעים ובריאות.
🌹
מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
*סדנאות בזום עם מרסיה בריר
https://wa.me/972505919599

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה