24 פברואר 2021

שינוי בקלות... ולמה לא כל יום פורים

 ולמה לא כל יום פורים?

באמת למה?

בואו נעשה לנו כל יום פורים.

כי מאחורי כל מסיכה, יש פנים ומאחוריה ישנו סיפור...

                    

איך נעשה את זה? בואו איתי...

בשבילי, קסם חג הפורים נעוץ בחופש להעז להשתנות בקלות.
בכל פורים, אני בוחרת מה ומי אני רוצה להיות...
אני יכולה להיות ציירת, וואנדרוומן, עצמאית, בנקאית, זמרת, רקדנית, מנהלת, חיילת, 
ילדה, מורה, מהנדסת, כותבת תוכנה, מכונאית, קומיקאית ועוד ועוד..
 אז, למה שלא נהנה מהקסם הזה בכל ימות השנה ואפילו כמה פעמים באותו יום?

נכון שהתחפושת היא עוד שכבה מעלינו, אבל,

האם לא נוכל לומר שהיא מאפשרת לנו להגשים חלומות הכי כמוסים שלנו?

היא גם מאפשרת להשטתות ולצחוק על עצמינו...

נוכל לעטות על פנינו מסיכה כזו או אחרת...

כן! בפורים, אנחנו מרשים לעצמנו להיות הכל!

בלי פחד, בלי מחסומים של "אני לא יכול/ה", "מה יגידו עלי" וכאלה...

אז למה לא כל יום פורים?

למה שלא נאמץ את הקסם הזה לחיי היומיום שלנו?

למה שלא נבחר דמות ואופס...יש לנו שינוי בקלות.

איזה כיף, לא?

נוכל לאמץ תכונות של אותה הדמות, שתתמוך בנו ובהתנהלות שלנו בחיים האמיתיים.
למשל, היום בחרתי להיות סופרת.... כתבתי
 את הפוסט הזה כדי לברך את הקוראות שלי בחג פורים שמח...

פעם הייתי ציירת, לקחתי את בלוק הציור שלי ועפרונות

 ונסעתי ליפו לצייר. הנה התוצאה... מזהות את המקום?

בואו נבחר דמות מסוימת בעלת תכונות וכישורים, שאנחנו רוצות,

היא תעזור לנו במשימות שנדחות בגלל חסמים, פחדים, חששות, דחיינות או כל סיבה אחרת...

וכך קסם חג הפורים ילווה אותנו בכל ימות השנה. שווה, לא?

עכשיו תורך,

איזו דמות את בוחרת להיות? שתפי אותי.

😍תודה וחג פורים שמח

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

***************************************************

סדנאות של מרסיה בריר בזום 

*שילחי לי וואטסאפ  לקבלת נושאים להשראה ליצירות שלך בקבוצה שקטה.

*אם טרם קיבלת את החוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי",
כנסי לקישור כאן ותקבלי את החוברת למייל שלך. תהני!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה