18 פברואר 2021

כלים יצירתיים לביטוי רגשות... בכל מקום ולכל גיל!

 תמונה שווה אלף מילים.

אולי זו אחת הסיבות שהאימוז'ים כל כך פופולריים...

אימוז'ים הם כלי יצירתי המאפשר לבטא רגשות בקלות.

אני אוהבת קלות ואוהבת אימוז'ים ...

אבל אימוז'ים הם לא אחד הכלים היצירתיים שאני מנחה.

רבות הן התועלות של כלים יצירתיים בתהליכי שינוי ובצמיחה אישית.

כלים יצירתיים עוזרים למתן את הקושי בתהליכי השינוי כי הם עוקפי שכל.

כמה פעמים כבר התלבטת באיזה אימוז'י לבחור? זה בדיוק זה!

כשקשה לנו להגדיר אפילו לעצמינו מה אנחנו מרגישים, נוכל להיעזר בכלים יצירתיים שאינם ורבליים. נוכל "לשפוך" אותם על הדף ולשחרר אותם מהסיסטם שלנו.

חשוב לנו להעשיר את ארגז הכלים האישי שלנו בכלים יצירתיים כי החיים שלנו משתנים. עלינו להתרגל לחיות לצד הקורונה ולצד כל השינויים שנכפים עלינו.

למשל, בזמן הסגרים, חיפשנו דרכים למלא את הזמן ולשחרר את המתח בו היינו שרויים.

הרבה אנשים מצאו את עצמם חוזרים לתחביבים ישנים או שהתחילו תחביבים חדשים, לרוב יצירתיים, אם בישולים, ציורים, עבודות יד, ארט ג'ורנל, שירה, כתיבה ועוד ועוד.

אנשים חיפשו דרכים וכלים יצירתיים כדי לשמור על השפיות בתקופה הכל כך משונה שטרם נגמרה...

גם אני לא רציתי "לחשוב יותר מדי מה יהיה" ורציתי למלא את "הלבד" הזה במה שמביא לי אושר ונעזרתי בכל הכלים היצירתיים שבארגז הכלים שלי.

בזכותם, המחשבות שלי זכו לזמן מנוחה ויכולתי להתמקד בכאן ועכשיו ולהנות. המיינד שלי נח, התודעה נחה. הגוף שליו ורגוע. וכך גם אני...  

האם חווית משהו דומה?

למרות שאנחנו חוות תקופה של חוסר ודאות ודברים משתנים כל הזמן,

חשוב לאפשר לעצמנו פסק זמן לביטוי אישי עם כלים יצירתיים.

הם תורמים לשמירת האיזון והשפיות בחיינו המשתנים.

רווחים נוספים הם טיפוח היצירתיות שלנו והבטחון העצמי המתחזק, כשמחמיאים ליצירות שלנו.

באיזה כלי יצירתי נעזרת בזמן הסגרים?

ואלה הכלים יצירתיים שאני מנחה – נא להכיר - כל הפרטים כאן!

מרסיה בריר - כלים יצירתיים


הכלים היצירתיים שאני מנחה, הם קלים לביצוע ויוצרים חוויה יצירתית, מרגשת ועוצמתית. 

הם מתאימים לכל גיל וניתנים לביצוע בכל מקום.

כל מה שנדרש הוא סקרנות, לב פתוח, דפים וטושים. זה הכל!

לשאלות ולקביעת פגישה ==> https://wa.me/972505919599

אשמח לדעת מה עוזר לך לצלוח תקופות של חוסר ודאות. תודה!

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

***************************************************

סדנאות של מרסיה בריר בזום 

*שילחי לי וואטסאפ  לקבלת נושאים להשראה ליצירות שלך בקבוצה שקטה.

*אם טרם קיבלת את החוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי",
כנסי לקישור כאן ותקבלי את החוברת למייל שלך. תהני!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה