11 מרץ 2021

מסרים ותובנות בעקבות יום האישה והזמנה להרפות...

ביום שני האחרון ציינו את יום האישה הבינלאומי.

קיבלנו ושלחנו המון ברכות ושירים בנושא.

בקבוצת הוואטסאפ שלי השראה ליצירה, העליתי את הכרזה האיקונית, 

"We Can Do It!" "אנחנו יכולות לעשות את זה!"

(הנה הקישור להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ השקטה)

למעשה, זו כרזת תעמולה, מתקופת מלחמת העולם השנייה,

שעוצבה על ידי ג'יי הווארד מילר עבור תאגיד ווסטינגהאוס,

כדי לעודד את הפועלות להתאמץ יותר בעבודתן.

לא ידעתי את זה ותמיד הסתפקתי במסר החזק של הכרזה והעיצוב היפה בעיניי.

המסר המקורי נשכח ומאז, עוצבו מגוון רחב של כרזות בהשראתה.

הנה מעט הדוגמאות שאספתי ויש עוד המון...

זו היצירה שלי עם המסר שלי המתאים לי היום:

"אנחנו עושות את זה

כל אחת ואחת בדרכה היחודית.

יש לנו בחירה. תודה."


בזמן היצירה, הגיע אלי מסר נוסף:

"להיות חזקה כל הזמן

זה מעייף את שריר הנפש

תרפי"

אינני יודעת מי כתבה את המשפט הזה

אך הוא הגיע כדי להזכיר לי ואולי גם לך

להרפות... 

חיפשתי משהו ל"ריכוך" התמונה והוספתי פרחים. 

זהו! סיימתי. אני אוהבת את היצירה.

ואם כבר הזכרתי להרפות... אז,

"לפעמים, להחזיק במשהו יותר כואב מאשר להרפות"

אז, אחרי כל החגיגות של יום האישה הבינלאומי,

אני מזמינה אותך ואותי להרפות...

עכשיו תורך,

איזה מסר היית כותבת בכרזה? והעיצוב? 

אשמח לקרוא את דעתך ו/או לראות את יצירתך. תודה!

רוצה את הכרזה? תשלחי לי מייל ואשלח לך.

מאחלת לכולנו שכל יום יהיה יום האישה עבורנו,

לפי מה שמתאים לכל אחת ואחת מאתנו. 

תודה,

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

*סדנאות בזום עם מרסיה בריר
https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה