18 מרץ 2021

המסע שאלברט איינשטיין איפשר לי לצאת

 ישבתי מול הדף הלבן

ונאדה...

אחרי כמה זמן, נזכרתי בטיפ לעידוד יצירה:

מומלץ להיעזר בתאריכים מיוחדים כדי לכתוב או לצייר.

יצאתי לבדוק ומצאתי שב14.3 מציינים את יום הולדתו של אלברט איינשטיין.

התחלתי לחפש ציטוטים שלו ובחרתי את משפט ההשראה הבא:

"כל אחד הוא גאון,

אבל אם נשפוט דג על פי יכולתו לטפס על עצים,

הוא יבלה את כל חייו בתחושה שהוא טיפש."

ציטוט מעורר מחשבות, לא ככה?

חיפשתי גם ברחבי הרשת ביטוי גרפי למשפט

כדי לצרף לפוסט שכתבתי לקבוצת הוואטסאפ (השקטה) שלי

"השראה ליצירה"

ואז, זה קרה לי ...

המילים והביטוי הגרפי של המשפט הדהדו בי...

פתאם הבנתי ש...

הדג הזה הוא אני! בעצם, הדג הזה הייתי אני!

ככה בדיוק הרגשתי בשנות ילדותי בבתי הספר

או כשעליתי ארצה ולא הבנתי מה המורים רוצים ממני...

גם כיום, לפעמים אני מרגישה כמו הדג הזה

כשאני פוגשת אנשים שנותנים לי את ההרגשה הזו...

אבל, היום אני כבר אחרת.

אני כבר לא מפחדת לפגוש אנשים כאלה

וגם לא מפחדת לפגוש בחלקים החלשים שבי.

אני שלמה עם עצמי מבלי להיות מושלמת. וזה בסדר גמור!

זו היצירה שלי ביומן הויזואלי בעקבות המסע המרתק הזה.

הביטוי הגרפי של המשפט שמצאתי ברשת נמצא במרכז היצירה שלי.


אמרו לי שצריך אומץ רב לעבודה הפנימית שאני עושה ומשתפת אתכן.

נכון, זה מצריך אומץ והוא נובע מהחלטה פנימית מודעת.

אני זורמת עם המסעות האלה, כי אני יודעת שהכל לטובתי, לא ככה?

אולי זה בזכות הגיל שלי או בזכות העבודה שאני עושה כל הזמן

או אולי זו התקופה הנוכחית והמואצת...

כך או כך, כשזה קורה לי, אני שמה לב, מודה, מרפה ומשחררת...

ואני בוחרת לשתף כי אולי זה יעזור לעוד מישהי...


השיר הזה מתאים לחוויה שחוויתי, לדעתי.


האם גם לך קורה שמשפט מהדהד בך וגורם לך לחשיבה עמוקה יותר?

המטפלת שבי תכנה את זה "טריגר".

טריגר הוא דבר שעלול לעורר רגשות קשים.

כשטריגר מופעל, אנחנו במאבק.

ומאבק הוא בחירה.

למרות שהמשפט והביטוי הגרפי עוררו בי רגשות קשים מתקופת הילדות.

אני זרמתי למסע שאיפשר לי לנקות, לשחרר ולהמשיך לצמוח.

זו הבחירה שלי וזה מרגש, לא?

עכשיו תורך, יקירתי.💗

אני כאן עבורך אם תרצי לצאת איתי למסע יצירתי וחוויתי כזה.

תודה על זמנך 🙌 

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

*סדנאות בזום עם מרסיה בריר
https://wa.me/972505919599

4 תגובות:

  1. וואו מקסים. כולנו לפעמים הדג הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ♥ מסכימה איתך שכולנו לפעמים הדג הזה...
      שבוע טוב,
      מרסיה

      מחק
  2. מחמם את הלב לקרוא אותך כל פעם במשהו חדש ונכון😊

    השבמחק
    תשובות
    1. ואותי זה מרגש כשאני מקבלת תגובות כאלה...
      שימחת אותי מאד. תודה
      מרסיה♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה