01 אוגוסט 2021

פרופורציות. זה שם המשחק בחיים...

פרופורציות. 

זה מה שעלה בי כשיצרתי בהשראת האמנית ג'ואנה גודמן ביומן הויזואלי שלי.

ראיתי יצירות של חברות-יוצרות בהשראתה והסתקרנתי להכיר את האמנית המיוחדת הזו.

פתחתי את גוגל ויצאתי להרפתקאה...

ג'ואנה גודמן היא אמנית שחיה ויוצרת בניו יורק.

עבודותיה מבוססות על דמויות נשיות מוארכות ומתנשאות מעל בניינים ומעל נופים.

ג'ואנה משלבת אלמנטים של אמנות, עיצוב וארכיטקטורה.

התלהבתי מהסדרה שנקראת "קטלוג הישויות הדמיוניות", בה היא חוקרת את תפקיד הפרט בהיסטוריה ובתרבות הפופולרית.

עבודותיה מנציחות נשים חזקות המעורבות במצעדי נשים לאורך ההיסטורי וברחבי העולם.

ניתן לצפות בעבודותיה של ג'ואנה גודמן באינסטגרם.

במהלך היצירה, כשחיפשתי "ראש" בגודל שיתאים ל"גוף המוארך",

זה היה... כמו לשחק בפרופורציות...

ואז נזכרתי שזו מילה שלימדו אותי כשבני בכורי עמד להתגייס לצה"ל ליחידה קרבית.

זו היתה תקופה שהייתי צריכה פרופורציות אפילו כדי לנשום...

ונזכרתי במשפט של וולט דיסני: 

אני אוהבת את היצירה שיצרתי בהשראתה של ג'ואנה גודמן

ואת המסע החוויתי שחוויתי במהלך היצירה.

תודה לכל הנשים היוצרות, בקבוצת הוואסאפ שלי "השראה ליצירה" (קבוצה שקטה)

שעזרו לי ליצור את "הג'ואנה" שלי, בפרופורציות המתאימות, 

עם הראש בעננים ועם רגליים בקרקע, עם הורוד מסביב, שנותן המון אופטימיות

ובעיקר לקחת את החיים בפרופורציות, לא ככה?

בטח עוד אכין יצירות נוספות בהשראתה של ג'ואנה גודמן.

זה הקישור לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלי "השראה ליצירה", אם בא לך להצטרף אלינו...

ואת? עכשיו תורך...

אולי כבר יצרת בהשראתה או שבא לך ליצור עכשיו?

שתפי אותי איפה המילה פרופורציות פוגשת אותך...

תודה וחודש מלא הזדמנויות חדשות.

מרסיה בריר💜
מנחה לצמיחה, לשינוי ולהגשמה עם כלים יצירתיים
0505919599

החנות שלי 

אימון נוירוגרפי

סדנאות זום
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה