03 אוקטובר 2021

אומנות הכרת התודה בימים קשים


כמו כל יום ראשון - משפט השראה חדש.

"אם את/ה תמיד בהכרת תודה על הדברים הקטנים,
קשה להימנע מאושר רגעי.
זה חוסר הכרת תודה, שלעיתים קרובות גורם לנו להרגיש למטה
".
Marc and Angel Hack Life

אני חווה ימים קשים 
והפוסט "אומנות הכרת התודה בימים קשים באמת" של Marc Chernoff  
"הגיע אלי" ובא להזכיר לי את חשיבות של הכרת התודה דווקא בזמנים קשים.

כן! זו אכן אמנות להודות על הדברים הקטנים דווקא בימים קשים.
לי זה עוזר. אני מצליחה להכניס דברים לפרופורציות.
להבין שזו תקופה והיא תחלוף ודברים ישתפרו.
פעם, ערכתי רשימת הודיה ארוכה-ארוכה של אותם הדברים ה"כאילו מובנים מאליהם בחיי".
האם התנסית בעריכת רשימה כזו פעם? אני ממליצה על החוויה.
זה מאד מרגש להעביר את המיקוד
ולדעת שקיימת רשימה שלמה של דברים מדהימים בחיינו,
זה בהחלט מעודד לזכור אותם דווקא בזמנים קשים.

כן, זה בסדר להרגיש את הכאב.
אבל, מתוך החוויות הכואבות, 
חשוב לזכור את הדברים שכבר קיימים בחיינו ולהודות עליהם.

אני משתמשת בתהליך של הכרת תודה והודיה שוב ושוב במיוחד בתקופות קשות בחיי.

וכרגע, אני בעיצומה של אחת כזו...
וכן! אני מודה על הדברים הקטנים שבחיי וכך אני חשה באושר שבחיי.

זו ממש אמנות להכיר תודה בימים קשים והיא מתחילה בי, בך, בנו.

אנחנו בוחרות להיות בהכרת תודה ולהודות על כל היש שבחיינו.
ונעשה את זה שוב ושוב, כל הזמן!
ואם שכחנו?! נתחיל מחדש, לא ככה?

בואו נקדיש כמה דקות ביום להרהר על מה אנחנו מודות לו כרגע.

נתמקד בניסים הקטנים בחיינו.
ננסה לחוש הכרת תודה אמיתית בלב ובנפש.
ונודה על החוסן שלנו למרות כל העליות והמורדות שבחיינו ונבחר באושר.

ואני רוצה להודות לך, שהגעת עד לכאן💟

💜מרסיה בריר

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599










 

==> לרכישת השיעור המוקלט - "לצייר נוירו-עץ, לצייר את הצמיחה שלך".https://wa.me/972505919599   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה