28 אפריל 2022

צעד צעד...

"עשי לך מטרות קטנות",

שיר מופלא של @shireymika

והמילים מדוייקות עבורי.  גם עבורך?



אז, הבוקר, הכנתי לי קפה

ובאתי לשתף אותך

בשיר המרגש הזה.

כבר כמה שנים למדתי שמטרות קטנות

הכי מתאימות לי.

אני נהנית מהדרך, מהעשיה בקצב שלי

 וגם מהפירות שאני קוטפת.

צעד צעד...

 

חודש מאי הקרוב מבורך אצלי במטרות קטנות ומרגשות.

**סדנאות הנוירו-ארט שלי בזום מתחדשות

בתוספת הסדנה החדשה – אימון נוירוגרפי לשפע!


גם שניים מילדיי, מורן וירין חוגגים החודש ימי הולדת! מזל טוב לי ולהם!

אכן מטרות קטנות ומרגשות.

סיבה לחגיגה ולפרגון עצמי.

צעד צעד...

ואת? איזו מטרה קטנה ומרגשת עשית לעצמך?

כבר חגגת אותה?

תודה על תגובתך💖

סוף שבוע נעים🙏

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

***********

*הטובה באהבה* בתוקף עד סוף אפריל 2022


==> רוצה לקבל השראה ליצירה בקבוצת וואטסאפ שקטה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה