30 מאי 2024

הכרת תודה – מפגש חודשי עם עצמי

 המפגש החודשי לנוירו-הכרת תודה לא התקיים.

בעצם, הוא כן התקיים אבל אחרת.

הוא התקיים איתי ועם עצמי.

וזהו הנוירו-הכרת תודה שלי לחודש מאי 2024


נכון שיכולתי לבטל ולכעוס...ולשים לב רק לשלילי...

וכרגע, למען האמת, יש המון שלילי... והוא רק גדל וגדל וגדל...

וממנו, אני לא רוצה יותר!

כמה מהר אנחנו שוכחות את כל הדברים הטובים והנעימים שקרו וקורים לנו...

הפעם, רציתי להיזכר בהם ולהודות להם.

היה לי חשוב לחוות את התהליך הנוירוגרפי כדי להבין יותר מה מתרחש בתוכי...

אז, קיימתי את המפגש החודשי לנוירו-הכרת תודה עם עצמי!

הנחיתי את המפגש בקול רם.

נכון שזה נשמע מצחיק אבל זה עזר לי להתרכז ולהקשיב לעצמי יותר.

בד"כ, אני מציירת נוירוגרפיקה בשקט.

הפעם, זה היה אחרת!

וזה הלך ככה:

אמרתי בקול כמה מהתועלות שמביא תרגול של הכרת תודה: 

מגביר את האושר שלנו, משפר את הערכה העצמית, 

מעלה את רמת האנרגיה, מביא לתחושת רוגע ושלוה ופותח פתח לדברים חדשים שיבואו.

ציינתי בפני שלושה הישגים קטנים שגרמו לי לגאווה ואושר: 

אני מקפידה על הרוטינה שלי על המפגשים עם המשפחה ועם החברות, 

אני מקפידה לשמור על קשר עם הלקוחות שלי באמצעות קבוצות הוואטסאפ והבלוג שלי 

ואני מקפידה ללכת לכיכר החטופים בכל מוצ"ש.

בתרגיל הכתיבה בתחילת התהליך הנוירוגרפי בלטו המילים "ההתמדה שלי

ו"ההתמודדות שלי מול המציאות הקשה" ועליהם אני רוצה להודות ולהכיר תודה.

במהלך התהליך הנוירוגרפי, שמתי לב שאני מספרת לעצמי את כל הבאסה שאני מרגישה ואת כל המחשבות השליליות שעולות בי. הכל משתחרר לתוך הדף...

בסיום התהליך במשוב האישי, חשתי בגוף שלוה נעימה. 

אני מבינה שאני גאה בעצמי על ההתמדה ואופן ההתמודדות שלי מול המציאות המורכבת בימינו. 

אני גם מבינה שלצד המחשבות השליליות שלי, ישנן המחשבות החיוביות

והדבר שהכי חשוב שהבנתי הוא שאני בסדר ואני בהודיה. 

עם תובנה זו, התמלאתי באנרגיות. הללויה. תודה.🙏

נ.ב.: היה לי חשוב לשתף אותך למרות החשיפה האישית.


המפגש נוירו-הכרת תודה הבא יתקיים ביום חמישי ה27.6.24 בשעה 11:00 בזום. 

מוזמנת לרשום ביומן.🙏

ואם תרצי להתנסות באימון נוירוגרפי אישי 1X1, דברי איתי, טוב?


תודה שקראת והגבת.💟

אם יש לך שאלות – אני כאן.

מאחלת סוף שבוע נעים ושליו.🙏

מרסיה בריר  💜  

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"



2 תגובות:

תודה על תגובתך.
מרסיה