14 אוקטובר 2024

"הרגשתי ששמעת אותי מדברת וכתבת אותם מליבי. "

 "תודה רבה מרסיה !!!

אהבתי את הרעיון שלך ואת הדוגמאות שכתבת.
הרגשתי ששמעת אותי מדברת וכתבת אותם מליבי
עשיתי את התרגיל שכתבת והצלחתי להרגיש תחושת שחרור וכמיהה לשינוי.. 
הוא כל כך מתאים לימים הללו שיש לחץ ואני באופן אישי מרגישה תחושת מחנק.
תודה על הרעיון לבצע רצף פעולות שמשלבות כתיבה, יצירה ופעולות של שינוי צורה
מצרפת את העבודה
אני הוספתי חלק נוסף.

ביצירה החדשה שיצרתי על גבי דף חדש בצידו השני

כתבתי מה אני רוצה להזמין לשנה החדשה
שוב תודה לך.
שנה טובה של שקט ושלווה
גמר חתימה טובה."

קיבלתי את התגובה הזו במייל עוד באותו היום

שפרסמתי בבלוג את הפוסט "תרגיל ל"תשליך" שלך"

ומאד התרגשתי לקרוא את המילים החמות ואת הפרגון מכל הלב

והתרגשתי במיוחד מהיצירה שצורפה למייל.

זו יצירתה 👇


יצירה שמבטאת בצורה גרפית את התהליך העוצמתי שחוותה.

תודה רבה רבה, אישה יקרה ותודה שאפשרת לי לשתף את חוויתך. תודה! 🙏💜


אמנם התשליך משוייך לראש השנה,

אך אני ממליצה בחום מדי פעם לעצור 

ולהשליך מעלינו דברים/אמונות שכבר לא מקדמות אותנו.

אולי זה יהיה ההרגל החדש שנכניס לחיינו לקראת השנה החדשה.



אשמח לשמוע את דעתך על משפטי ההשראה האלה. 👆תודה!

תוכלי למצוא משפטי השראה נוספים בבלוג שלי


איחולים לימים שקטים יותר 🙏

מרסיה בריר 💜

מנחה לצמיחה אישית ולשינוי חיובי עם כלים יצירתיים 

0505919599

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"

==> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה