07 אוגוסט 2015

"שני חברים, עידן שלם של מוסיקה"

 Caetano Veloso e Gilberto Gil
ביום שלישי ה28.7.15, הופיעו שני הזמרים הברזילאיים הענקיים האלה כאן בתל אביב.
שם המופע "שני חברים, עידן שלם של מוסיקה".

וואו!!! המופע היה מ ד ה י ם !!!

 Extraordinario heart emoticon Muito obrigada
ההתרגשות שלי לקראת המופע היתה בשמיים מסיבות רבות.מרגש מאד להיות במופע של שני הזמרים האלה, שהיו כל כך משמעותיים בימי הילדות שלי בברזיל.

בימים ההם, המשטר בברזיל היה משטר צבאי.
אנשים שהתבטאו נגד המשטר היו "נעלמים", נכלאים ו/או שהוגלו מברזיל. קבוצה שלמה של אמנים הוגלו באותה התקופה מברזיל.
היצירות שלהם לא היו בוטות אלא בעלות רמיזות על המצב.  וכאן כוחן. המשטר לא היה יכול לסבול את הביקורת המרומזת והעוצמתית, ואמנים אלה הוגלו. יחד עם זאת, היצירות שלהם היו מגיעות לברזיל בדרך לא דרך.
למרות שהמשטר בברזיל הוא אחר, זכרונות העבר עדיין מורגשים שם ובכל ברזילאי.

בחזרה למופע...
האוירה באולם היתה מחשמלת. השירים, ההרמוניה, הדואטים, הגיטרות, שני הדרנים מדהימים ובעיקר, זוג חברים על הבמה, שמכבדים אחד את השני ועידן שלם של מוזיקה אהובה!

שני ענקי המוזיקה הברזילאית הלהיבו אותנו, שרו, ניגנו ואפילו רקדו על הבמה.
והם בני למעלה מ72 שנים...
והקהל... הקהל הצטרף אליהם באהבה גדולה. 
וגם אני, זה ברור! כולי נרגשת, רוקדת ושרה באווירה המיוחדת שהיתה שם.
גם עכשיו, שאני מספרת לכם על זה אני מתרגשת.
כמה שאני רוצה עוד מזה... תודה!

הילדים היקרים שלי היו איתי בחוויה הזו וביחד איתם, ההנאה היתה מושלמת.
פגשתי שם בני משפחה אהובים וחברים ותיקים יקרים מהמולדת הישנה שלי, כאלה שגרים כאן וכאלה שעדיין גרים בברזיל.
פגשתי חברים ישראלים שלי, שבאו להנות משני חברים שנהנים לנגן ולשיר מוזיקה איכותית על הבמה. 

תודה ליקום שסידר לי חניה באפור like emoticon ממש קרוב לנוקיה;
תודה שלמרות הלחץ מרוב התרגשות  (לפני המופע) ברגע שנכנסתי לאולם, הכל התפוגג
וכשהמופע התחיל ממש עפתי;
תודה על שהייתי בחברת היקרים שלי ושפגשתי אנשים אהובים
ועוד תודה ענקית לקסם החברות של שני הזמרים הענקיים האלה שנגע בליבי.

היה מופע מלא קסם. ואני ממשיכה להעביר הלאה את הקסם הזה, קסם החברות.

תהנו מהקסם המוזיקלי שהקלטתי. מי שמזייפת ברקע - זו אני! אתכם הסליחה...
*


למדתי המון מקסם החברות שבין שני הזמרים המדהימים האלה.
הם פזרו מקסמם לקהל והקסם הזה נגע עמוק בליבי.
רוצה להמשיך לפזר מהקסם הזה...

מאחלת לכולנו שבת של שלום וסוף שבוע משמח את הלב.
heart emoticon מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה