24 יולי 2015

"כל מה שאתה רוצה, נמצא בצד השני של הפחד"

בפוסט הקודם שלי, הכרתי לכם פוסטר, שמצא חן בעיניי עם 10 פעולות לשנת 2015.
הפעולה הראשונה שבדקתי היתה לתכנן 
והתוצאה -הפוסט שלי: "אני כישלון... אני נכשלתי...אני לא מצליחה..."

הסיבה היא שללא תכנון, אני הולכת לאיבוד

הזמן רץ לי, אני לא מספיקה כלום
ואני מרגישה תסכול. מוכר לך גם?

לכבוד שנת 2015, שמתי למטרהלתכנן.
אני רוצה ללמוד איך לתכנן במיוחד בתחום העסקי.

נראה לי שזה מצליח לי כי   התחלתילתכנן את הפעילויות בעסק שלי,
התכנון, הופך לאט לאט להיות פעולה שגרתית עבורי.
יחד עם זאת, עדיין לא מובן מאליו...
אחרי פרסום הפוסט, אחת התגובות שקיבלתי ריגשה אותי מאד
ועזרה לי להבין, מה מסתתר מתחת לקושי שלי לתכנן.
מסתתר לו הפחד, בעצם פחדים
וואו! משפט מרגש ומעצים. אני מודה לקורא שנתן לי מתנה כזו ענקית.
מצאתי בגוגל את הקטע השלם ואני מביאה אותו
ואז הבנתי שהפחד הוא שמניע אותי. גם כשאני מתחילה לתכנן!

המשפט הבא פשוט הכה בי:
"זה האור שבאנו, לא האפלה שבתוכנו, אשר מפחיד יותר מכל!"

חזרתי ל10 הפעולות והיא מופיע שם:
 לזרוח To Shine-
"כולנו נועדנו לזרוח, כפי שילדים עושים".

וגם לאמר תודה – To Be Thankful.
תודה לקורא היקר, שבזכותו התבהרה הנקודה שיש לי ולכולנו, הזכות להיות מבריקה, יפהפיה, מוכשרת ואהובה.

עלינו "רק" לשחרר את הפחד ולקחת סיכונים!
נשמע פשוט, לא?

אז, למה כל פעם מחדש, פחדים צצים לנו, 
כשבעצם כבר חשבנו שחררנו אותו/אותם...

מה דעתכם על הציטוט הבא של ג'ק קנפילד:
"כל מה שאתה רוצה, נמצא בצד השני של הפחד" 

אני מרגישה שהמשפט הזה מתאים לי.
ולכם, הוא מתאים?

שננסה ביחד תרגיל?
נבנה רצף שבקצה אחד נמצא הפחד ובקצה השני נמצא מה שאני רוצה, כלומר, עלי לקחת סיכונים.
הפחד--------------------------------------------------------------------------מה שאני רוצה

קחו לעצמכם רגע, הגדירו נושא שמטריד אתכם
וסמנו אותו על רצף הזה – בין הפחד לבין מה שאני רוצה.

תהיו כנים ושאלו את עצמכם:
 "מה הדבר הגרוע ביותר, שיכול/עלול לקרות עם אקח את הסיכון הזה?"

האם הפחד הזה הוא אמיתי או הוא פרי דמיוני שלי?
האם המחשבות שלי הן אלה שמפחידות אותי?

לפעמים, זהו הרגע שאנחנו מתחילים להבין, שהפחד הוא לא אמיתי, הוא פרי דמיוני שלי,
ואם הגרוע מכל יקרה, אני אהיה מסוגלת "לחשב את המסלול מחדש".

בנקודה הזו, התחלתי להגיד לעצמי: "זה בסדר! כי אני עושה, אני בתנועה, אני לא תקועה, אני מתנסה, אני מדייקת, אני משחררת פחדים וממשיכה הלאה!"


זה הרגע בו אני משחררת את הפחד ומכניסה לחיי תעוזה.
אני לומדת לקחת סיכונים ונהנית מזה...

הפעולה האחרונה בה שחררתי פחדים ולקחתי סיכון היה כשפרסמתי את ערכת הלימוד שלי "איך להפיק אלבום תמונות בתכנת פאואר-פוינט".
לא כולם יודעים אך אני עוסקת בהדרכת מחשבים.
כבר מספר שנים, שתכננתי להפיק ערכת לימוד בתשלום.
עבורי, זה היה מבצע מורכב מבחינה טכנולוגית, שיווקית ובעיקר רגשית. הרי, אני מבקשת כסף עבור משהו שאני עושה.
והפחדים צצו... "כמה אני שווה" "האם יאהבו אותי?" "האם אצליח לשווק נכון?" האם אצליח לשלב הכל באתר" ועוד ועוד כאלה פחדים ענקיים, שעיכבו אותי מספר שנים. 
עד לפני כשבועיים כשאמרתי לעצמי די!! תעשי את זה ודי!!!
אז, עשיתי! מה כבר יכול לקרות!?
נכון, ערכת הלימוד לא מושלמת אך שחררתי אותה לאוויר העולם.
איתה שחררתי גם את הפחדים ואני שלמה עם הצעד שעשיתי!
יש לי "פרפרים בבטן" כשאני משתפת אתכם במה שעברתי אבל זה בסדר!

לקחתי סיכונים, שחררתי פחדים והבאתי תעוזה לחיי.
ומה אתכם? אילו פחדים שחררתם ואילו סיכונים לקחתם?

אחזור עוד להתעסק בנושא "פחדים" כי הוא מרתק בעיניי.
העיסוק בנושא, עוזר לי לשחרר אותם, לקחת סיכונים ולהביא תעוזה לחיי!

תזכרו, "כולנו נועדנו לזרוח"!

אני מודה לכם על זמנכם
שבת של שלום ואור
להתראות בפוסט הבא
♥  מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה