17 נובמבר 2016

"אם את/ה יכול/ה לחלום את זה, את/ה יכול/ה לעשות את זה" וולט דיסני

"If you can dream it, you can do it" Walt Disney

"אם את/ה יכול/ה לחלום את זה, את/ה יכול/ה לעשות את זה" וולט דיסני

מתי בפעם האחרונה, עצרת לרגע כדי לחלום?
מתי בפעם האחרונה, אפשרת לעצמך "לתרגם"  את החלום שלך למילים?
מתי בפעם האחרונה, העזת לומר בקול רם את החלום שלך?
ומתי בפעם האחרונה, העזת להגשים את החלום שלך?

כל חיי האמנתי שלחלומות הם חלומות...

כשהיו שואלים אותי מהו החלום שלי, תמיד אמרתי שהייתי רוצה לעשות צניחה חופשית.
למה דוקא צניחה חופשית? מכמה טעמים. 
ראשית, צניחה חופשית זה דבר מאתגר ברמות ותמיד קיבלתי וואו! כתבוגה. לא ככה? 
תמיד ידעתי שלא יהיה לי האומץ לצנוח ומה אכפת לי לומר את זה רק שיעזבו אותי... 
הסיבה הכספית היתה סיבה מכרעת. צניחה חופשית היא דבר מאד יקר ואני לא "מבזבזת עלי" כאלה סכומים! מוכר לכן/ם?
מהטעמים האלה, "החלום הזה" נשאר כתשובה הולמת לאותה שאלה מרגיזה...

אבל, יום אחד משהו קרה, לא יכולה להסביר מה בדיוק.
לפני שבע שנים, יום לפני יום הולדתי ה54, אמרתי לעצמי, "אם מחר השמש תזרח, אני צונחת"! 
אני יודעת שכל יום השמש זורחת אבל, אני חוגגת יום הולדתי בחודש נובמבר ובאותה השנה, היו אלה ימים גשומים מאד.

למחרת, השמש זרחה! ואני הרמתי טלפון וקבעתי שעה לצניחה שלי. כן! באופן ספונטני לגמרי. למען האמת, הייתי בטוחה שיגידו לי שאין מקום...
בבוקר ה18.11.2009, נסעתי להגשים את החלום שלי -צניחה חופשית. מבלי להודיע לאף אחד. (למה לא הודעתי לאף אחד? זה כבר סיפור אחר...)
הצניחה החופשית היתה חויה מרגשת, מרוממת ובלתי נשכחת בכל הרמות האפשריות.
עד היום, אני מתרגשת כשאני מספרת ו/או נזכרת בצניחה החופשית שלי. אני כמו חווה מחדש את כל החוויות שלי באותו יום מדהים.

באותו יום, התחלתי להאמין באמרה של וולט דיסני "אם את/ה יכול/ה לחלום את זה, את/ה יכול/ה לעשות את זה".

בעיקר, התחלתי לאפשר לעצמי לחלום...
כי לכל אחת ואחד, יש חלומות שרוצות/רוצים להגשים...

אפילו אם אני לא מגשימה אותם, אני נהנית לחלום אותם. 
זה נותן לי טעם לחיים. זה נותן לי כיוון לחיים.

יהיו כאלה שיגידו לי "זה מתסכל לחלום ולא להגשים"
התשובה שלי "תסמכו עלי כי לא לחלום, מתסכל עוד יותר..."


מאז, התחלתי לחלום.
מאז, התחלתי לבדוק עם עצמי מה אני רוצה, מה אני רוצה להגשים.
יש לי שיטות מעולות שעוזרות לי לחלום.
אני בודקת עם עצמי מה אני באמת רוצה בכל מני תחומים. 
אני מכינה לוח חזון אישי, מודל וולט דיסני בא לעזרתי, מתמקדת, מתכננת, מתגמשת, קובעת לו"ז, מגשימה וממשיכה לחלום.

וואו! כמה שאני אוהבת את זה. 
הצד היצירתי שלי פורץ גבולות ללא חשש ואני מאפשרת לו...
ההרגשה היא נהדרת והשנה כבר הגשמתי חלום ונסעתי לחו"ל עם חברה ובטיול מאורגן (שני הדברים פעם הראשונה בחיי) לקראת הגשמת החלום לנסוע לבד לחו"ל ולהינות...

זה לא מתסכל אותי בכלל אם חלומות שחלמתי לא יתגשמו... אני מסתכלת לצדדים ונהנית מהתהליך, מהדרך.
וישנן הפתעות והזדמנויות שנקרות בדרך... וואו! פשוט מרגש. כדאי להתנסות!

אני מזמינה אתכן/ם להתנסות ביצירת לוח החזון האישי שלכן/ם, להנות מהתהליך, מהיצירה ומהתוצאה בסדנה ליצירת לוח חזון אישי בתאריך 8.12.2016 ב19:00-21:-- בסלון ביתי בתל אביב.


תסמכו עלי, אלה יהיו שעתיים (או קצת יותר) שתהנו לחלום וליצור את לוח החזון האישי שלכן/ם בהנחייתי.

ההרשמה עכשיו בטלפון 050-5919599 או במייל marciabarir@gmail.com

פרטים נוספים על סדנת יצירת לוח חזון, ניתן לקרוא כאן!

אם תרצו לארגן לחברות/ים שלכן/ם אצלכן בסלון, ערב יצירת לוח חזון לקראת השנה החדשה, דברו איתי!

תודה לכן/ם ומאחלת סוף שבוע נעים!
מרסיה♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה